تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کاهش قیمت گوجه به ۴ هزارتومان تا ۲ هفته آینده

معاون بازرگانی سازمان تعاونی روستایی گفت: عرضه گسترده گوجه در میادین میوه و تره بار تهران از پنج شنبه آغاز شده و با افزایش تولید تا دو هفته قیمت این محصول به حدود چهار هزار تومان می‌رسد.

کد خبر: ۷۵۵۸۲
۱۲:۴۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۹
دیدارنیوز - مرتضی معتمد با اشاره به این که سازمان تعاونی روستایی هیچ محدودیتی در خرید گوجه از کشاورزان و عرضه این محصول به میادین میوه و تره بار ندارد اظهار داشت: تا روز شنبه در تمامی میادین تهران گوجه‌های خریداری شده از کشاورزان که از نوع بوشهری هستند با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود و تا اواسط هفته آینده نیز در تمامی میادین میوه و تره بار کلانشهرها این محصول عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در عرضه این محصول به میادین میوه و تره بار وجود ندارد تاکید کرد: قیمت گوجه در خرده فروشی‌ها هم اکنون بین شش تا ۲۵ هزار تومان است، ولی با عرضه گسترده این محصول انتظار می‌رود که تا دو هفته آینده هم قیمت آن کاهش چشمگیر داشته باشد و هم نیاز صنایع تبدیلی برطرف شود.

معاون بازرگانی سازمان تعاونی روستایی تاکید کرد: به زودی قیمت گوجه به حدود کیلویی چهار هزار تومان می‌رسد که این قیمت منصفانه‌ای است و اگر پایین‌تر از این باشد کشاورز دچار ضرر و زیان می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی