تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ترامپ الاسکا را از آن خود کرد

با شمارش حدود ۷۵ درصد از کل آرای اخذ شده در آلاسکا، ترامپ ۵۶.۹ درصد و جو بایدن ۳۹.۱ درصد آرا را کسب کرده‌اند.

کد خبر: ۷۵۵۰۷
۱۰:۱۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹
ترامپ الاسکا را از آن خود کرد
 
دیدارنیوز - مرکز پژوهشی ادیسون اعلام کرد برآورد داده‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آلاسکا نشان می‌دهد دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه توانسته است در این ایالت به پیروزی برسد.

به گزارش رویترز، با شمارش حدود ۷۵ درصد از کل آرای اخذ شده در آلاسکا، ترامپ ۵۶.۹ درصد و جو بایدن ۳۹.۱ درصد آرا را کسب کرده‌اند و طبق پیش‌بینی ادیسون پیروزی ترامپ در این ایالت قطعی است.

رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده که برای انتخاب دوباره در انتخابات سوم نوامبر شرکت کرد، رقابت نزدیکی را در ایالت‌های مختلف با جو بایدن معاون رئیس جمهوری سابق و نامزد حزب دموکرات داشت.

نتایج انتخابات هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما رسانه‌های عمده آمریکا روز شنبه بایدن را پیروز انتخابات معرفی کردند. ترامپ با این ادعا که تخلفاتی رخ داده است، شکست را نپذیرفته و قصد شکایت دارد.

با این حال، بایدن به عنوان رئیس جمهوری منتخب و تیم انتقالی او در حال آماده‌سازی مقدمات برای تحویل گرفتن کاخ سفید هستند؛ هرچند عدم پذیرش شکست از سوی رئیس جمهوری مستقر این روند را کند کرده است.

سران برخی کشورها تاکنون پیروزی بایدن را به او تبریک گفته و برخی حتی تلفنی با او گفت‌وگو کرده‌اند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی