تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
با تسلیت درگذشت استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران؛

جهانگیری: درگذشت فیرحی ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه علمی کشور است

معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین داود فیرحی را تسلیت گفت و افزود: درگذشت تأسف انگیز دانشمند فرهیخته، استاد ممتاز و برجسته علوم سیاسی دانشگاه تهران ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه علمی کشور است.

کد خبر: ۷۵۴۷۰
۱۶:۰۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

با تسلیت درگذشت استاد علوم سیاسی دانشگاه تهرانجهانگیری: درگذشت فیرحی ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه علمی کشور است

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این پیام نوشت افزود: مصیبت فقدان این روحانی نواندیش و وارسته که عمر پر برکت خود را صرف توسعه علمی کشور و پژوهشگری در حوزه‌های علوم سیاسی و اندیشه سیاسی در اسلام کرد و در این مسیر آثار متعدد علمی نیز از خود به یادگار گذاشت، به جامعه دانشگاهی کشور، اساتید و دانشجویان، علاقه‌مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

حجت الاسلام و المسلمین داوود فیرحی استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر براثر ابتلا به کرونا در ۵۶ سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

او علوم دینی را تا پایان مقدمات در مدرسه علمیه زنجان گذراند و سپس سطح و خارج فقه و اصول را از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۰ در حوزه علمیه قم آموخت.

فیرحی همزمان از سال ۱۳۶۶ در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی علوم سیاسی قبول شد و این رشته را تا مقطع دکتری علوم سیاسی با گرایش اندیشه سیاسی از همین دانشگاه ادامه داد و رساله دکتری خود را با عنوان «دانش، قدرت و مشروعیت در اسلام» در سال ۷۸ اخذ کرد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی