تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فدائی استعفا داد/ «زینی وند» استاندار کرمان شد

استاندار کرمان استعفا داد.

کد خبر: ۷۵۴۴۴
۱۳:۰۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

فدائی استعفا داد/ «زینی وند» استاندار کرمان شد

 

دیدارنیوز ـ دکتر "عباس تقی زاده" مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با تایید این خبر اعلام کرد: دکتر فدایی استاندار کرمان در نامه‌ای به وزیر کشور از سمت خود استعفا داده است، ولی هنوز پاسخی از سوی وزیر کشور دریافت نشده است.

وی درباره دلیل این استعفا گفت: دکتر فدایی گفته اند که بعدا دلایل این استعفا را مطرح خواهند کرد.

۱۱:۰۸ حجت السلام و المسلمین "حسین جلالی" نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت در گفتگو با ایسنا درباره استعفای استاندار کرمان گفت: ما از این خبر غافلگیر شدیم و از استاندار کرمان انتظار داشتیم که برای چنین تصمیم مهمی حداقل مجمع نمایندگان استان را در جریان می‌گذاشتند و ما در عمل انجام شده قرار نمی‌گرفتیم.

وی تاکید کرد: اگر کسی موافق ماندن ایشان باشد تلاش برای ماندنشان می‌شد و اگر فردی مخالف ایشان است در راستای فرد جانشین وی مدیریت می‌کرد. ما این انتظار را از دکتر فدایی نداشتیم که یک مرتبه انسان را بین زمین و آسمان رها کنند و توقع نداشتیم چنین تصمیمی بدون اطلاع بگیرند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون ما متوجه شدیم که یک نفر رفته و یک نفر دارد می‌آید و هیچ محلی برای مجمع نمایندگان قائل نیستند و این یک نوع توهین به شعور مردم و نمایندگان استان کرمان است لذا بنده گلایه‌مندی خود را از این آمدن‌ها و رفتن‌های بدون اطلاع مجمع نمایندگان اعلام می‌کنم

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی به جای آقای دکتر فدایی انتخاب خواهد شد؟ بیان کرد: نمی‌دانم، اما اسم‌هایی در این چند ساعت مطرح شده است که بنده اصلا شناختی در مورد آن‌ها ندارم.

۱۱:۱۶ دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا درباره استعفای استاندار کرمان اظهار کرد: ما از استعفای استاندار خبر نداشتیم و در هفته گذشته سفر وزیر صمت را به استان و جلسات مختلف داشتیم و کار‌ها در حال پیگیری بود.

وی افزود: عصر روز گذشته معاون پارلمانی وزیر کشور با بنده تماس گرفت و اعلام کرد استاندار کرمان استعفا داده است و بنده گفتم چه اتفاقی افتاده؟ ما داشتیم با وی کار می‌کردیم که معاون وزیر اعلام کرد جزئیات مشخص نیست و در مجموع قرار است دولت درباره این موضوع و جانشین استاندار تصمیم گیری کند.

پورابراهیمی تصریح کرد: بنده اعلام کردم اجازه بدهید جلسه مجمع نمایندگان استان برگزار شود و درخصوص استعفای استاندار بحث کرده و ببینیم موضوع چیست و اگر به هر دلیلی ادامه فعالیت استاندار امکانپذیر نباشد، درباره گزینه جدید تصمیم گیری کنیم و قرار است جلسه مجمع نمایندگان با وزیر کشور ابتدای هفته آینده در تهران تشکیل شود و نمایندگان استان در این زمینه بحث کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بنده از شب گذشته چندین مرتبه با استاندار تماس گرفتم و موفق نشدم با ایشان صحبت کنم و تلفن همراه استاندار یا در دسترس نیست و یا پاسخ نمی‌دهند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چند روز قبل با استاندار برای فردا یک جلسه را هماهنگ کرده بودیم و برنامه به صورت متداول پیش می‌رفت که عصر روز گذشته از استعفای استاندار مطلع شدم.

۱۲:۲۴ شنیده‌ها و برخی اخبار در فضای مجازی عنوان کرده اند که علی زینی وند معاون استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار کرمان از سوی هیات دولت منصوب شده است که هنوز خبر رسمی در این زمینه مخابره نشده است.

۱۲:۳۵ "عباس تقی زاده" مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در گفتگو با ایسنا با تایید خبر انتخاب "علی زینی وند" به عنوان استاندار کرمان گفت: هنوز به صورت کتبی این موضوع به استان ابلاغ نشده است، اما به صورت تلفنی این خبر از سوی وزارت کشور به استانداری کرمان اعلام شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی