تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

محمود یاوری سرمربی پیشین تیم ملی ایران درگذشت

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.

کد خبر: ۷۵۳۴۰
۱۰:۳۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
محمود یاوری درگذشت
 
دیدارنیوز - محمود یاوری سرمربی سابق تیم ملی ایران، بعد از تحمل یک دوره بیماری، در سن ۸۱ سالگی درگذشت.

یاوری که در فوتبال ایران به عنوان مرد و سرمربی اخلاق از او یاد می‌شود در ۱۸ مهرماه سال ۱۳۱۸ در اصفهان چشم به جهان گشوده بود. فعالیت فوتبالی او از باشگاه شاهین سابق و سپاهان فعلی آغاز شد که تا سال ۱۳۴۲ نیز ادامه داشت. او با جدایی از سپاهان راهی پاس شد و به مدت ۸ سال در این تیم حضور داشت تا در نهایت سال ۱۳۵۰ از فوتبال خداحافظی کند.  

۱۳ سال بعد یاوری به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشست. او به عنوان سرمربی تنها ۶ بازی در تیم ملی حضور داشت که البته در تمام مسابقات به برتری دست پیدا کرد. مرحوم یاوری در سال‌های ۱۳۵۶، ۱۳۷۰ و ۱۳۷۱ به عنوان مربی تیم ملی جوانان فعالیت داشت و همینطور در کارنامه مربیگری وی تیم ملی ب و تیم ملی امید هم به چشم می‌خورد.

در لیگ برتری ایشان سپاهان، ذوب آهن، فجر سپاسی، برق شیراز، شاهین بوشهر، تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد، صبای قم، استقلال اهواز، پاس، استیل‌آذین، راه‌آهن و مس کرمان را هدایت کرده بود و یکی از مربیان باتجربه به حساب می‌آمد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی