تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
تابلوی بورس:

ریزش ۲۵ هزار واحدی شاخص کل و تجمع اعتراضی سهامداران، مقابل سازمان بورس

امروز تعدادی از سهامداران زیان دیده مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار در حوالی میدان ونک تجمع کردند. معترضان از سهامداران حقیقی و خرد بودند که اعتراض خود نسبت به سیاست‌های دولت در دوران ریزش شاخص و عدم اجرای وعده‌های حمایتی را در قالب شعار‌هایی بیان کردند.

کد خبر: ۷۵۲۷۷
۱۳:۵۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

ریزش ۲۵ هزار واحدی شاخص کل و تجمع اعتراضی سهامداران، مقابل سازمان بورس

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس تهران امروز نیز ۲۵ هزار واحد کاهش یافت تا این شاخص به عدد یک میلیون و ۲۱۵ هزار واحد تنزل کند. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۷۹۶ واحد افت به عدد ۳۶۶ هزار و واحد رسید. ریزش‌های مداوم بازار سرمایه به تجمع اعتراضی تعدادی از سهام‌داران در مقابل سازمان بورس منجر شد.


امروز تعدادی از سهامداران زیان دیده مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار در حوالی میدان ونک تجمع کردند. معترضان از سهامداران حقیقی و خرد بودند که اعتراض خود نسبت به سیاست‌های دولت در دوران ریزش شاخص و عدم اجرای وعده‌های حمایتی را در قالب شعار‌هایی بیان کردند. نماینده این گروه معترض نیز برای گفتگو با مدیران سازمان بورس وارد ساختمان این سازمان شد.


در بازار سرخ‌پوش امروز نماد‌های فولاد، فملی، کگل، شتران، پارسان، شبندر و پارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین نماد‌های خودرو، فولاد، غزر، سیتا، آبادا، امین و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین کاهش قیمت به نماد‌های چفیبر، سیمرغ، شبندر، فاسمین، شفارس، ثشاهد و کحافط مربوط بود. کپارس، پکرمان، شدوص، رانفور، دزهراوی، ولغدر، کساوه نیز بیشترین افزایش قیمت را داشتند.


امروز نماد‌های خودرو، خساپا، وبصادر، فولاد، وبملت، پارند ۲ و خپارس بیشترین حجم معامله را پشت سر گذاشتند. همچنین نماد‌های دارا یکم، خودرو، فولاد، فملی، وبصادر، خساپا و پارند امروز را با بیشترین ارزش معامله پشت سر گذاشتند. بیشترین عرضه برای فروش نیز به ترتیب عبارت بود از: وملی، کسعدی، ثشاهد، حکشتی، خگستر، شبندر و وساپا.


امروز شاخص کل فرابورس با ۱۳۴ واحد کاهش به عدد ۱۵ هزار و ۴۸۳ واحد رسید. نماد‌های صبا، کگهر، هرمز، ذوب، آریا، شگویا و ارفع بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. شاروم، بپیوند، بگیلان، آریا، گدنا، رافزا و شگویا نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین حجم معامله در فرابورس به ترتیب عبارت بود از: ذوب، اعتماد، شگویا، هرمز، بجهرم، اعتماد ۲ و بپیوند. همچنین نماد‌های اراد ۳۵۴، اراد ۳۱۴، اعتماد، اخزا ۹۰۴۲، غصینو، شگویا و بپیوند بیشترین ارزش معامله را داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی