تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مشاور ترامپ: کوشنر حرفی درباره اذعان به شکست نزده است

یکی از مشاور رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا گفت، گزارش‌هایی درباره اینکه جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ از او خواسته باشد تا به شکست در انتخابات اذعان کند، صحت ندارد.

کد خبر: ۷۵۲۳۷
۰۹:۰۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

مشاور ترامپ: کوشنر حرفی درباره اذعان به شکست نزده است

 

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز یکشنبه سی‌ان‌ان به نقل از دو منبع گزارش داد که جارد کوشنر درباره اذعان به شکست مقابل جو بایدن دموکرات با دونالد ترامپ صحبت کرده است، با این حال این شبکه خبری آمریکایی درباره واکنش ترامپ مطلبی بیان نکرد.

سی‌ان‌ان همچنین گزارش داد که ملانیا ترامپ از ترامپ خواسته تا شکست در انتخابات را بپذیرد، این در حالی است که پسران ترامپ از او خواسته‌اند تا پدرش به راهش ادامه دهد.

در همین رابطه جیسون میلر، مشاور ارشد ترامپ یکشنبه در پیامی توییتری نوشت: این مطلب صحت ندارد. با توجه به اینکه وضعیت آرای الکترال در چندین ایالت مشخص نیست و تخلفات بسیاری صورت گرفته و عدم شفافیت وجود دارد، جارد کوشنر به دونالد ترامپ توصیه کرده تا تمام راه‌های حقوقی ممکن را برای تضمین صحت انتخابات پیگیری کند.

گرچه شمارش آرای انتخابات آمریکا همچنان ادامه دارد، اما آرای تعدادی از ایالت‌های سرنوشت‌ساز مشخص کرد که جو بایدن به تعداد رای لازم برای ریاست جمهوری دست یافته است و شماری از سران جهان به او تبریک گفته‌اند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی