تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۸ آبان ۹۹ / ریزش سنگین قیمت‌ها ادامه دارد

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

کد خبر: ۷۵۱۷۶
۱۱:۴۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹
قیمت طلا و سکه، امروز ۱۸ آبان ۹۹ / ریزش سنگین قیمت‌ها ادامه دارد
 
دیدارنیوز - هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک ‌میلیون و ۱۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون ۱۳۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۳۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۴۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روز‌های نخست ابتدای هفته جاری نسبت به روز‌های قبل با افزایش همراه شده‌اند که یکی از دلایل اصلی اعمال تحریم‌های مجدد برخی بانک‌های ایرانی است، جو روانی حاکم در بازار ارز موجب شده تا بار دیگر نوسانات شدید قیمتی در بازار بوجود آید و دلار نیز از سد قیمتی ۳۰ هزار تومان عبور کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی