تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

هیلاری کلینتون: انتخاب بایدن، دست رد به سینه ترامپ بود

"هیلاری کلینتون" وزیر امورخارجه اسبق آمریکا که در سال ۲۰۱۶ رقیب دونالد ترامپ بود و شکست خورد، شنبه شب در مورد پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در توئیتی نوشت: این یک بلیت تاریخ‌ساز و دست رد به سینه ترامپ و صفحه جدیدی برای آمریکاست. "نانسی پلوسی" رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در توئیتی نوشت: انتخاب بایدن، طلوع یک روز جدید برای امیدواری در آمریکاست.

کد خبر: ۷۵۱۳۳
۲۱:۵۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هیلاری کلینتون: انتخاب بایدن، دست رد به سینه ترامپ بود
 
دیدارنیوز - هیلاری کلینتون" وزیر امورخارجه اسبق آمریکا که در سال ۲۰۱۶ رقیب دونالد ترامپ بود و شکست خورد، شنبه شب در مورد پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در توئیتی نوشت: این یک بلیت تاریخ‌ساز و دست رد به سینه ترامپ و صفحه جدیدی برای آمریکاست.

از صفحه شخصی "کلینتون" وی افزود: رأی‌دهندگان سخن گفته‌اند و بایدن را [به عنوان رییس جمهوری] و "کاملا هریس" را به عنوان معاون رییس جمهوری انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در تحقق این امر کمک کردند متشکرم. همه باهم به جلو می‌رویم.

"نانسی پلوسی" رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در توئیتی نوشت: انتخاب بایدن، طلوع یک روز جدید برای امیدواری در آمریکاست.

"جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا نیز نخستین رهبر غیر آمریکایی بود که انتخاب بایدن به ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

"چاک شومر" رییس اقلیت دمکرات مجلس سنای آمریکا نیز در این باره نوشت: بایدن یک رییس جمهوری بزرگ برای تمام آمریکایی‌ها خواهد بود.

بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا هم در این باره نوشت: آمریکا حرفش را زد و دموکراسی برنده شد. اینک ما رییس جمهوری و معاون آن را داریم که به تمامی کشور خدمت خواهند کرد و مردم را گرد هم خواهند آورد. تبریک به بایدن و هریس برای این لحظات پیروزی.

"جو بایدن" رییس جمهوری منتخب آمریکا شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

بدنبال اعلام پیروزی بایدن، دونالد ترامپ رییس جمهوری کنونی آمریکا ادعا کرد: نتیجه انتخابات هنوز قطعی نیست

وی افزود: ستاد انتخاباتی‌ام از دوشنبه، پیگیری قضایی پرونده انتخابات را در دادگاه آغاز می‌کند.

ترامپ گفت: بایدن بدون مدرک و به صورت تقلبی در اعلام پیروزی در انتخابات عجله کرد.

این توئیت پس از آن اعلام می‌شود که جو بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن رنگین پوست، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی