تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اطراف اقامتگاه بایدن، منطقه پرواز ممنوع ایجاد شد

با شدت یافتن تنش‌های پسا انتخاباتی در آمریکا، اداره هوانوردی فدرال آمریکا نواحی اطراف اقامتگاه نامزد حزب دموکرات را منطقه پرواز ممنوع اعلام کرد.

کد خبر: ۷۴۹۸۷
۱۲:۴۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
اطراف اقامتگاه بایدن، منطقه پرواز ممنوع ایجاد شد
 
دیدارنیوز - به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، «اداره هوانوردی فدرال» آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، دستکم تا روز جمعه، اطراف منزل بایدن و چند نقطه دیگر از شهر »ولینگتون» در ایالت «دلاوِر» را در حالت «حریم هوایی دفاع ملی» قرار داده است.

اداره هوانوردی فدرال، این محدودیت موقتی پرواز معمولاً در یکی از حالت‌های وضعیت خطرناک، محل برگزاری رویدادی خاص یا هشداری کلی برای این نهاد، اعمال می‌شود.

با این حال، این اداره هیچ توضیحی درباره علت اعلام این وضعیت در اطراف اقامتگاه بایدن ارائه نکرد اما می‌توان آن را به عنوان تشدید تدابیر امنیتی در آستانه پیروزی احتمالی او در انتخابات تفسیر کرد.

در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، اداره هوانوردی فدرال، مناطق اطراف منازل هردو نامزد جمهوری‌خواه و دموکرات را پرواز ممنوع اعلام کرده بود.

از روز گذشته و پس از آن‌که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پس از عقب افتادن از بایدن، نتایج شمارش آرای برخی ایالت‌ها را «کلاهبرداری از مردم آمریکا» توصیف کرد و گفت شکایتش را به دیوان عالی آمریکا خواهد برد، فضای این کشور به شدت متشنج شده است.

همزمان با ادامه تنش‌های سیاسی درباره شمارش آرا در انتخابات آمریکا، معترضان در شهرهای نیویورک، شیکاگو، پورتلند و فیلادلفیا تظاهرات کردند و پلیس نیز ده‌ها نفر را تاکنون بازداشت کرده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی