تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

توقع مردم از روحانیت شعارهای وحدت آفرین است

News Image Lead

استاد برجسته حوزه علمیه قم، با بیان اینکه شعارهای تند، خشونت آمیز و تفرقه آفرین خلاف صریح سخنان رهبرمعظم انقلاب است، گفت: مردم در شرایط حساس کنونی از حوزه علمیه، روحانیت و مدرسه فیضیه قم توقع شعارهای وحدت آفرین دارند

کد خبر: ۷۴۷۹
۱۳:۵۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ آیت الله محسن غرویان روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره نوشته ای ساختارشکن درتجمع طلاب در مدرسه فیضیه قم تاکید کرد: نام مدرسه فیضیه از قدیم با علم، اخلاق وفرهنگ گره خورده و توقع مردم این است که فیضیه همچنان پایگاه علم، دانش، اخلاق، وحدت و اتحاد باشد.

وی موضع گیری حوزه علمیه درباره این شعار را خواستار شد و ادامه داد: مسئولان حوزه باید نسبت به این شعارها اعلام موضع کنند، و در برابر این گونه شعارهای تفرقه افکنانه نباید سکوت کرد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، اظهار داشت: فیضیه باید مکان اخلاق و علم و محلی برای درس های فقهی نسبت به مسائل جدید باشد و این توقع مردم از این مدرسه علمیه است.

آیت الله غرویان، با اشاره به تاییدات رهبر معظم انقلاب از دولت و رئیس جمهوری گفت: معظم له در سخنرانی های اخیر خود تاکید کرده اند که کسانی که شعارهای هنجارشکنانه و تفرقه افکنانه می دهند، به دنبال عزل دولت ومخدوش کردن روابط بین قوا هستند که به طور قطع در زمین دشمن بازی می کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که در خط رهبری و ولایت و خواهان عزت اسلام، ایران، روحانیت و مردم هستند باید مراقب باشند که وحدت و همدلی در کشور مخدوش نشود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با تاکید بر تشخیص درست مطالبات مردم و نقد عالمانه و منصفانه عملکرد مسئولان اظهار داشت: شعارهای تهدید آمیز، تحریک آمیز و تفرقه افکنانه همراه با توهین به شخصیت ها و چهره های برجسته انقلاب مطالبات مردم نیست، بلکه مطالبه آنان وحدت، اتحاد و انسجام درونی در برابر نقشه صهیونیست هاست.

تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم باموضوع مطالبه عدالت اقتصادی،روز پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان، واکنش هایی به همراه داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی