تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تابلوی بورس: بازگشت به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار

کد خبر: ۷۴۶۴۹
۱۵:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس:

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۱۷ هزار و ۶۵۳ واحد افزایش، موفق به بازیابی کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد و به عدد یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار و ۳۶۳ واحد افزایش به رقم ۳۷۸ هزار و ۳۳۳ واحد رسید. نماد‌های فارس و لپارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های فولاد، فملی، کگل، وبملت و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. شپنا، خگستر، ثبهساز، سیتا، شتران، آبادا و خساپا از پر تراکنش‌ترین‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های خساپا، کدما، پکرمان، قزوین، خاهن، قشکر و شپدیس تعلق داشت و لپارس، کسرام، ثشاهد، ختراک، فارس، حکشتی و وساپا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. بیشترین عرضه برای فروش به ترتیب عبارت بود از: وملی، حکشتی، کفپارس، ثشاهد، خکمک، وساپا و پدرخش. همچنین نماد‌های خودرو، نوری، فملی، ولپارس، فولاد، ولغدر و قثابت بیشترین تقاضا برای خرید را داشتند.


در بازار امروز نماد‌های خساپا، خگستر، ثامید، وبصادر، خودرو، وبملت و وپارس بیشترین حجم معامله را پشت سر گذاشتند و نماد‌های دارا یکم، شپنا، خگستر، فولاد، خساپا، وبصادر و فملی بیشترین ارزش معامله را داشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۴۲ واحد رشد به عدد ۱۶ هزار و ۲۶۷ افزایش پیدا کرد. نماد‌های آریا، دی، وسپهر، ذوب، هرمز، زاگرس و کگهر بیشترین اثر را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و شاروم، وپویا، زملارد، بپیوند، بگیلان، گدنا و آریا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


برترین عرضه‌ها برای فروش در فرابورس به ترتیب عبارت بود از: اراد ۵۴، اراد ۵۳، اراد ۴۹، دی، حسیر، فولای و زنگان. همچنین نماد‌های رافزا، سدبیر، گدنا، غگیلا، ذوب، غویتا و زبینا بیشترین تقاضا را تجربه کردند. نماد‌های اعتماد، وسپهر، شاروم، بپیوند، شگویا، آریا و وپویا بیشترین ارزش معامله را پشت سر گذاشتند. بیشترین حجم معامله نیز به نماد‌های ذوب، وسپهر، شگویا، وپویا، شاروم، بجهرم و اعتماد مربوزپط بود.


پیام‌های ناظر بازار


امروز مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای از عدم تایید کلیه معاملات انجام شده در نماد معاملاتی کسعدی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می‌رساند، کلیه معاملات انجام شده در نماد معاملاتی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی (کسعدی) در روز جاری شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۰ مورد تایید قرار نگرفت و نماد معاملاتی مذکور در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می‌باشد.»


امروز همچنین نماد‌های فارس ۱ و ثاباد ۱ به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی