تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جاستین ترودو؛ عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست

نخست وزیر کانادا در اظهاراتی عنوان داشت که عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست و نمی‌توان چهره‌های افراطی را به عنوان نماینده اسلام معرفی کرد.

کد خبر: ۷۴۶۳۹
۱۴:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

جاستین ترودو؛ عامل حمله در نیس فرانسه نماینده مسلمانان نیست

 

دیدارنیوز ـ به نقل از گلوب اند میل، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا در واکنش به حملات انجام شده در فرانسه گفت: حمله به کلیسای شهر نیس فرانسه، معرف مسلمانان نیست.

نخست وزیر کانادا حمله به کلیسای شهر نیس را محکوم کرد، اما هشدار داد که چنین حملاتی معرف و نماینده اسلام و مسلمانان نیستند.

نیس فرانسه صبح پنجشنبه صحنه حادثه‌ای تلخ بود که در جریان آن، مردی مسلح به چاقو در نزدیکی کلیسای «نوتردام» به چندین نفر حمله کرد که در نتیجه آن دست‌کم سه نفر جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر زخمی شدند.

این وضعیت در حالی رخ می‌دهد که در یک ماه اخیر به دلیل اقدامات و اظهارات «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، از یک سو تفکرات اسلام ستیزانه در این کشور افزایش یافته و از سوی دیگر چهره‌ها و جریان‌های افراطی با سوء استفاده از این فضا اقدامات خود را افزایش داده‌اند و همین امر بهانه‌ای شده تا مقامات الیزه جریان‌های افراطی را به اسلام ربط داده و مسلمانان را چهره‌های افراطی معرفی کنند. این رویکرد مقامات فرانسوی با واکنش‌های منفی زیادی در جهان مواجه شده است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی