تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

راه‌اندازی دوباره نقاهتگاه با حادتر شدن کووید ۱۹ در شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود با اشاره به روند افزایشی شیوع کروناویروس در شهرستان شاهرود و بحرانی‌ترشدن وضعیت این بیماری در شرق استان سمنان از راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه این شهر خبر داد.

کد خبر: ۷۴۶۱۰
۱۰:۵۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

راه‌اندازی دوباره نقاهتگاه با حادتر شدن کووید ۱۹ در شاهرود

 

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمد خوش‌قدم در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار گرفتن شاهرود به عنوان یکی از ۴۳ شهرستان بحرانی کشور از نظر شیوع کووید ۱۹ اظهار کرد: نقاهتگاه شاهرود به دنبال تشدید بیماری و قرار گرفتن شاهرود در وضعیت بحرانی با تاکید مسوولان حوزه سلامت، ستاد مقابله با کرونا و امام جمعه، فرماندار و ... مجددا راه‌اندازی شد.

وی با تقدیر از همکاری‌های بسیج پزشکی شهرستان افزود: این نقاهتگاه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و با مدیریت بسیج جامعه پزشکی و حضور بسیجیان جهادگر کار خود را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود با بیان اینکه متاسفانه وضعیت بحرانی کرونا همچنان در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود وجود دارد اضافه کرد: بسیج ناحیه مقاومت شاهرود با ایجاد دوباره نقاهتگاه شاهرود آماده افزایش همکاری‌های خود با مسوولان علوم پزشکی شاهرود است.

فرمانده سپاه شاهرود در ادامه، خواستار کمک همه مسوولان و مردم به کادر درمان علوم پزشکی شاهرود با هدف مبارزه موثرتر با این ویروس و بیماری عالمگیر شد.

سرهنگ خوش‌قدم ضمن دعوت مردم کشور و خصوصا شرق استان به همکاری با پرسنل حوزه سلامت خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از اجتماعات و دورهمی‌ها به کنترل این بیماری کمک کنند.

گفتنی است: دکتر رضا چمن روز گذشته در آخرین آمار اعلام شده از شناسایی۱۵۸ مبتلای جدید در شاهرود طی دو روز قبل از آن خبر داد و گفت: روند ابتلا در علوم پزشکی شاهرود همچنان صعودی است.

وی یادآوری کرد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان قطعی و تست‌های مثبت در شاهرود به ۲۷۷۱ نفر رسید.
در حال حاضر، شهرستان شاهرود یکی از ۴۳ شهرستان بحرانی کشور از نظر شیوع کووید۱۹ است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی