تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پوشش ویژه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دیدار

قدم‌های پایانی دوئل در آمریکا؛ زمان به نفع ترامپ می‌گذرد؟

۶ روز دیگر به انتخابات آمریکا باقی مانده است. نظرسنجی‌ها نشان از پیروزی بایدن دارد، اما شاید داستان انتخابات مثل ۲۰۱۶ رقم بخورد و ترامپ بار دیگر ساکن کاخ سفید شود.

کد خبر: ۷۴۴۷۱
۲۱:۰۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹
آخرین وضعیت آرای الکترال در نظرسنجی ها
 
دیدارنیوز ـ پرستو بهرامی راد: روز‌های آخر انتخابات با آشوب و سروصدای بیشتری برگزار می‌شود. از سوی دیگر اکثر رسانه‌ها و افراد پیگیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چشم به نظرسنجی‌های مختلف دوخته اند. نظر سنجی‌ها مثل ۲۰۱۶ تا امروز به نفع بایدن بوده است، اما آیا اتفاق ۲۰۱۶ رخ می‌دهد یا خیر سوالی است که تا ۳ نوامبر باید منتظر جوابش باشیم.
 
 
 
 
 
 
 
 


 سایت five thirty eight در ۱۳ ایالت چرخشی آمریکا از جلو بودن بایدن از ترامپ خبر می‌دهد و احتمال ۳۴۳ رأی الکترال برای بایدن و ۱۹۵ الکترال برای ترامپ پیش‌بینی کرده است.

میانگین نظرسنجی‌ها که از سوی سایت RCP منتشر شده است، نشان می‌دهد فاصله دونالد ترامپ با جو بایدن طی یک هفته، یک و نیم درصد کاهش یافته و از ۸.۶ درصد به ۷.۱ درصد رسیده است. در واقع گذشت زمان، به نفع ترامپ بوده است.

 

قدم‌های پایانی دوئل در آمریکا؛ زمان به نفع ترامپ می‌گذرد؟



چه خبر از کمپین‌های انتخاباتی ترامپ و بایدن



به گزارش فاکس نیوز، ترامپ شخصاً به شهر‌های کوچک و مناطق روستایی می‌رود تا رای جمع کند. ترامپ در جمع خبرنگاران از شبکه فاکس نیوز به خاطر پخش تصاویر باراک اوباما و جو بایدن در اغلب اوقات، انتقاد کرد و این شبکه را بسیار ناامید کننده خواند. همچنین ترامپ در سخنرانی خود در میشیگان از رسانه‌ها انتقاد کرده که به کمک‌های مالی خارجی به بایدن نمی‌پردازند و همچنین با لحن تهدیدآمیزی بیان کرده است: «جو بایدن در صورت رئیس جمهور شدن تنها سه هفته بعد ممکن است، ترور شود و کامالا هریس، معاون وی (که به قول ترامپ لیبرال‌ترین چهره سیاسی در سنا است) جای او را بگیرد!» طبق گزارش فاکس نیوز، ترامپ در کمپین جدیدش از حقوق زنان دفاع کرده تا آرای زنان را جمع آوری کند.

از سوی دیگر ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا بعد از گذراندن بیماری کرونا بار دیگر به کمپین انتخاباتی ترامپ پیوست.

طبق گزارش‌های مختلف سایت ستاد تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ هک شده است. هکر‌ها در پیامی نوشتند: «جهان روزانه و به اندازه کافی اخبار جعلی را که توسط رئیس جمهور آمریکا منتشر می‌شود، شنیده است. در حال حاضر وقت آن فرا رسیده که دنیا حقایق را بداند و بشنود. برخی اطلاعات و گفتگو‌های محرمانه خبر از این موضوع می‌دهند که، دولت دونالد ترامپ در ایجاد ویروس کرونا همکاری داشته است و شواهدی در دست ماست که نشان می‌دهد، رئیس جمهور فعلی آمریکا از اعتبار ساقط شده است. وی با برخی بازیگران بیگانه برای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت دارد و هم اکنون مردم آمریکا باید انتخاب کنند.»

باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا به دلیل حمایت از بایدن در انتخابات ریاست جمهوری برنامه خود در فلوریدا ادامه می‌دهد. همچنین حملات او به ترامپ به همان شدت سابق صورت می‌گیرد.



حواشی انتخابات


بسیاری از کارشناسان و مردم آمریکا نگران هستند که با توجه به حوادث سال گذشته خشونت‌هایی پس از انتخابات ریاست جمهوری بروز کند.

به گزارش سی. ان. ان، در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری آمریکا ۶۹.۵ میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام تا امروز رأی داده اند. با این حال نگرانی‌هایی در مورد این انتخابات کرونا زده ادامه دارد. مقامات ایالت فلوریدا اعلام کردند با وجود این که تاکنون در این ایالت ۶ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۷۷۳ رأی به صندوق ریخته شده، اما ۱۵ هزار و سه رای ابطال شده است. همین موضوع می‌تواند باعث نگرانی در انتخابات و برخورد ترامپ بعد از سوم نوامبر خواهد بود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی