تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
غیبت ادامه‌دار در شبکه سه و برنامه گزارش ورزشی؛

محمدرضا احمدی کنار گذاشته شد

صداوسیما طی یکی دو سال اخیر با کنار گذاشتن عادل و مهاجرت مزدک دو گزارشگر توانمند و محبوب خود را از دست داده است.

کد خبر: ۷۴۴۲۶
۱۲:۳۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ غیبت محمد رضا احمدی در برنامه گزارش ورزشی باعث ایجاد شایعه‌هایی در خصوص کنار گذاشته شدن این گزارشگر از این برنامه شده است. محمدرضا احمدی در برنامه دیشب گزارش ورزشی باز هم غیبت داشت تا اینطور به نظر برسد که خبر جدایی او از این برنامه جدی‌تر از یک شایعه در فضای مجازی است.

برنامه گزارش ورزشی که با اجرای محمد رضا احمدی و رضا جاودانی سال‌هاست از آنتن شبکه سه پخش می‌شود ظرف مدت کمتر از یک هفته بدون احمدی روی آنتن رفت. بعد از غیبت احمدی در دیدار الکلاسیکو، بازی رئال و مونشن‌گلادباخ دومین برنامه‌ای بود که بدون حضور احمدی و تنها با اجرای رضا جاودانی پخش شد. این اتفاق در حالی رقم خورد که در خصوص غیبت احمدی هیچ توضیحی داداه نشده است.

در تیتراژ پایانی این برنامه هم نام محمدرضا احمدی حذف شده تا اینطور به نظر برسد که حذف او از این برنامه قطعی شده است. باید منتظر ماند و دید حضور احمدی در شبکه سه سیما ادامه خواهد داشت و حذف او تنها مختص به برنامه گزارش ورزشی است یا اینکه ماجرای غیبت او فراتر از عدم حضور در این برنامه است.

احمدی، بعد از کنار گذاشته شدن عادل و مهاجرت مزدک میرزایی، از معدود گزارشگران صداوسیما است که کیفیت کار او از استاندارد‌های مناسبی چه در اجرا و چه در گزارشگری برخوردار است. حالا باید دید آیا صداوسیما سومین گزارشگر محبوب خود در این سال‌ها را هم از دست داده است یا ماجرا از قرار دیگری اشت.
 
منبع: همشهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی