تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گفت‌وگوی احمد طبعی با علیرضا جاویدنیا در برنامه میهمان من

کد خبر: ۷۴۳۵۹
۱۳:۵۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹
علیرضا جاویدنیا اولین بار در سال ۱۳۴۶ در یک برنامهٔ تلویزیونی آغاز به کار کرد؛ اما کار حرفه‌ای را در سال ۱۳۵۰ در تلویزیون شروع نمود. او سپس توسط حسن خیاط‌باشی برای برنامهٔ شبکهٔ صفر و دوخت و دوز، که یک برنامهٔ رادیویی بود، دعوت شد و در فاصلهٔ سال‌های ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۷ با برنامهٔ شبکه صفر همکاری می‌کرد. او توسط منوچهر نوذری به احمد شیشه‌گران و سعید توکل، پایه‌گذاران برنامهٔ صبح جمعه با شما، معرفی شد و از سال‌های ۱۳۶۶–۱۳۶۷ همکاری با این برنامه را آغاز کرد، همکاری‌ای که تاکنون در قالب برنامهٔ جمعهٔ ایرانی ادامه یافته‌است.
 
او در جمعهٔ ایرانی اجراکنندهٔ نقش «خان خان» است. [۱]یکی دیگر از برنامه‌های او اجرای راه شب پنجشنبه‌شب به مدت هشت سال از ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۸ بود که با همکاری منوچهر نوذری انجام می‌شد. جاویدنیا ضرب هم می‌زند و به هنگام اجرای برنامه گاهی آواز هم می‌خوانَد. او همچنین با برنامهٔ خوشا شیراز، که روز‌های جمعه از مرکز فارس پخش می‌شود، به‌عنوان مجری همکاری داشته‌است. در مجموعهٔ تلویزیونی خانهٔ سبز نیز در یک اپیزود بازی کرده‌است.
 
او همچنین سابقهٔ بازی در فیلم سینمایی زخمی ساختهٔ کامران قدکچیان را دارد.
 
در ادامه گفت‌وگوی احمد طبعی با علیرضا جاویدنیا را در برنامه میهمان من را ببینید.
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی