تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

احتمال مسمومیت غذایی ۳۵ نفر در بجنورد

News Image Lead

ئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان‌شمالی گفت: درحال حاضر علت اصلی مسمومیت اهالی صندل آباد بجنورد مشخص نشده اما احتمال مسمومیت غذایی وجود دارد.

کد خبر: ۷۴۳۰
۱۰:۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ محمدتقی دولت آبادی با بیان اینکه علت اصلی مسمومیت اهالی صندل آباد درحال بررسی است، اظهار کرد: آب نمی تواند سبب این مسمومیت شده باشد چرا فقط ۳۵ نفر از اهالی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

دولت آبادی درباره تعداد افراد مسموم شده، بیان کرد: طبق آمار اولیه تعداد مسموم شدگان ۵۰ نفر اعلام شد درحالی که تاکنون بین ۳۰ تا ۳۵ نفر به مراکز درمانی شهرستان بجنورد مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۱۳ نفر از این بیماران به بیمارستان تامین اجتماعی، ۱۱ نفر به بیمارستان امام حسن(ع) و باقی افراد به دیگر بیمارستان ها مراجعه کرده بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان‌شمالی تصریح کرد: تعداد زیادی از مسموم شدگان به طور سرپایی مداوا شدند اما هم اکنون دو نفر در بیمارستان تامین اجتماعی و ۷ نفر در بیمارستان امام حسن(ع) بستری هستند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی