تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
از سوی مرکز نوآوری صبا انجام میشود؛

برگزاری نخستین رویداد شتاب دهی استارت آپ‌ها در حوزه سالمندان و بازنشستگان

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از برگزاری اولین دوره شتابدهی ایده، تیم‌های استارتاپی و نوآور در حوزه سالمندان و بازنشستگان تحت عنوان رویداد صبا نو خبر داد.

کد خبر: ۷۴۲۷۱
۱۲:۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ عادل دهدشتی با بیان این که سالمندان و بازنشستگان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند، گفت: رویداد صبا نو با رویکرد شتاب دهی استارت آپ‌ها و تیم‌های نو آور و ارتقا زیست اجتماعی سالمندان و بازنشستگان برگزار می‌شود و بر آن هستیم تا از طریق اینگونه حمایت‌ها استارتاپ‌ها را نسبت به خدمت رسانی به این قشر محترم که سرمایه‌ای ویژه برای جامعه محسوب میشوند، ترغیب و تشویق کنیم.

وی افزود: فعالان اکوسیستم استارتاپی در سال‌های اخیر در بسیاری از حوزه‌ها برای خدمت رسانی وارد شده اند، اما در حوزه سالمندان و بازنشستگان، هر چند این قشر بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند و تقریباً اکثر خانواده‌ها با این موضوع سر و کار دارند، استارتاپ‌ها ورود جدی نداشته اند و مرکز نوآوری صبا به عنوان یک مرکز شتاب دهنده و سرمایه گذار که به صورت تخصصی در حوزه ایده‌های نوی مربوط به حوزه بازنشستگان و سالمندان فعالیت می‌کند، قصد دارد تا با برگزاری چنین رویدادهایی، زمینه ورود استارتاپ‌ها را به حوزه خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان، تسهیل کند.

دهدشتی با اشاره به محور‌های این دوره رویداد صبا نو، گفت: تیم‌های مختلف می‌توانند در محور‌های سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و همچنین گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت ایده‌های خود را از طریق وب سایت www.sabainotec.ir ارسال کنند.
 
برگزاری نخستین رویداد شتاب دهی استارت آپ‌ها در حوزه سالمندان و بازنشستگان

گفتنی است رویداد صبا نو با مدیریت مرکز نوآوری صبا و همکاری معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه زیست بوم شرکت‌های خلاق و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی