تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

لیورپول ۲ - ۱ شفیلد یونایتد، قرمز‌ها به سختی پیروز شدند

لیورپول در هفته ششم لیگ برتر انگلستان، در آنفیلد ورزشگاه خانگی خود با گل‌های روبرتو فیرمینو و دیگو جوتا موفق شد شفیلد یونایتد را شکست دهد و با کسب این سه امتیاز در کنار اورتون در عدد 13 با یک بازی بیشتر، هم امتیاز شوند.

کد خبر: ۷۴۲۰۸
۰۰:۲۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹
لیورپول ۲ - ۱ شفیلد یونایتد، قرمز‌ها به سختی پیروز شدند
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلستان، لیورپول، قهرمان فصل گذشته و بحران زده امسال، در آنفیلد میزبان شفیلد یونایتد است. لیورپول که ویرجیل فان دایک را به دلیل پارگی رباط صلیبی مدتی طولانی در اختیار نخواهد داشت، با بازگشت آلیسون بکر به درون دروازه، از شر آدریان برای مدتی نامعلوم خلاص شد.

لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ، با ترکیب آلیسون بکر، فابینیو، آرنولد، گومز، رابرتسون، واینالدوم، جوتا؛ صلاح، مانه، فیرمینو و هندروسن به میدان آمده است و رامسدل، استون، ایگان، باشام، بالداک، برج، آمپادو، لاندستام، اوسبورن، مک بورین، برستر با هدایت کریس ویدلر در آنفیلد میهمان لیورپول است.

بازی در همان دقایق ابتدایی به نفع لیورپول در جریان بود که، اما حمله نصفه و نیمه تیم میهمان کار را برای لیورپول سخت کرد و خطای فابینیو بر روی مهاجم حریف را داور ویدیویی خطای پنالتی تشخیص داد و ساندر برج هافبک شفیلد پشت توپ ایستاد و در خلاف حرکت آلیسون، گل اول مسابقه را در دقیقه ۱۳ به ثمر رساند.
 
لیورپول ۲ - ۱ شفیلد یونایتد، قرمز‌ها به سختی پیروز شدند

شفیلد به شگفتی خودش مقابل لیورپول در آنفیلد ادامه می‌داد  و می‌رفت کل گل دوم را به ثمر برساند که بکر گلزنی را به تیم حریف نداد و بعد در ادامه، بازیکن شفیلد با ارسال یک توپ بلند توپ به دست چپ رابرتسون برخورد کرد، اما داور این بار با کمک داور ویدیویی با اشتباهی مهلک، این برخورد توپ را هند تشخیص نداد و پنالتی شفیلد سوخت.

بازی در اواسط نیمه اول با وجود گلزنی شفیلد در دقایق ابتدایی، در وسط میدان دنبال می‌شود و مصدومیت تیاگو کاملا در بازی سازی لیورپول مشهود است، ولی از طرف دیگر شفیلد با دفاعی منسجم و فشرده کار را برای ایجاد حملات لیورپول سخت کرده است. نبود ویرجیل فان دایک مدافع تنومند و قدرتمند قرمز‌ها در خط دفاعی کاملا محسوس است.

در پنج دقیقه پایانی لیورپول بالاخره موفق به گلزنی شد. سانتر آرنولد، با سر سادیو مانه با ریباند دروازه‌بان شفیلد برگشت داده شد و در ادامه فیرمینو در شرایطی مشکوک به آفساید، گل مساوی را به راحتی به ثمر رساند تا کار به تساوی کشیده شود. در ادامه یک دقیقه بعد از گلزنی لیورپول محمد صلاح ستاره اهل مصر قرمز‌ها می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما با بی دقتی او گل دوم به ثمر نرسید و با همان نتیجه ۱-۱ مساوی در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپول حملات زیادی بر روی دروازه شفیلد یونایتد انجام داد که بی ثمر ماند. اما با گذشت ۱۵ دقیقه از نیمه دوم در دقیقه ۶۲ لیورپول با سانتر رابرتسون برای محمد صلاح در محوطه جریمه به گل دوم رسید، اما با بازبینی گل توسط داور ویدیویی گل مردود شد. اما این گل مردود دو دقیقه بعد با سانتر سادیو مانه بر روی دروازه با ضربه سر دیگو جوتا مهاجم جدید لیورپول وارد دروازه شفیلد یونایتد شد و لیورپول باخت را با برد عوض کرد.
 
لیورپول ۲ - ۱ شفیلد یونایتد، قرمز‌ها به سختی پیروز شدند

شاگردان کلوپ که در دفاع متزلزل نشان می‌دهند، سعی در دفاع از پیروزی خود دارند و در ادامه محمد صلاح که تشنه گلزنی در این دیدار است، در دقیقه ۸۰ مسابقه با دریبل دو سه مدافع تیم با ضربه‌ای نوک پا در آستانه زدن گل سوم تیمش بود که تیرک دروازه مانع گلزنی ستاره مصری شد.
 
بازی لیورپول و شفیلد یونایتد در نهایت با کنترل شاگردان یورگن کلوپ در دقایق پایانی به نفع قرمز‌ها به پایان رسید و لیورپول بعد از پیروزی مقابل آژاکس آمستردام حالا برابر شفیلد یونایتد به پیروزی رسید و با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۳ امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به اورتون پشت سر همشهری‌اش قرار گرفت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی