تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

منچستریونایتد ۰ - ۰ چلسی ادوارد مندی سد محکم مقابل شیاطین سرخ

امشب دو تیم منچستر یونایتد و چلسی در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ به دیدار هم رفتند که با درخشش ادوارد مندی دروازه بان جدید چلسی، این دیدار با وجود بارش شدید باران با تساوی ۰ – ۰ به پایان رسید و هر دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

کد خبر: ۷۴۲۰۵
۲۲:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
منچستریونایتد ۰ - ۰ چلسی ادوارد مندی سد محکم مقابل شیاطین سرخ
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در هفته ششم لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد، با ترکیب ده‌خیا، مگوایر، شاو، وان بیساکا، لیندلوف، فرد، مک تومینای، جیمز، برونو فرناندز، خوان ماتا، مارکوس رشفورد با هوای بارانی شهر منچستر، به دیدار شاگردان فرانک لمپارد با ترکیب، ادوارد مندی، تیاگو سیلوا، سزار آزپیلیکوئتا، کورت زوما، ریس جیمز، جورجینیو، انگولو کانته، بن چیلول، کای هاورتز، کریستین پولیسیچ، تیم ورنر رفت.

این دیدار از کیفیت چندان بالایی برخوردار نبود و در نیمه اول با درخشش ادوار مندی و ده خیا با نتیجه ۰-۰ مساوی به اتمام رسید. در این دیدار با توجه به شرایط بارانی و لغزنده بودن زمین، دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و با همین شرایط دو تیم موقعیت‌های کمی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. منچستر یونایتد در دققیقه ۳۵ بازی با پاس در عمق برنو فرناندز برای رشفورد در آستانه رسیدن به گل بود که خروج مندی از دروازه و واکنش با پا، اجازه باز شدن دروازه را به شیاطین سرخ نداد و در ادامه در دقایق پایانی نیمه اول، خوان ماتا با یک ضربه فنی به سمت راست دروازه مندی در آستانه باز کردن دروازه بودند که باز هم با درخشش مندی، شاگردان اوله سولسشایر ناکام به رختکن رفتند.
 
منچستریونایتد ۰ - ۰ چلسی ادوارد مندی سد محکم مقابل شیاطین سرخ

بازی در نیمه دوم بدون تغییر از هر دو تیم آغاز شد و همچنان بارش شدید باران و لغزنده بودن زمین، تاثیر زیادی در کیفیت بازی دارد. منچستر بعد از گذشت دقایقی از بازی، در دقیقه ۵۷ سولسشایر، پل پوگبا و ادینسون کاوانی مهاجم جدید اروگوئه‌ای خود را به زمین فرستاد. کاوانی که وارث شماره ۷ معروف شیاطین سرخ است نزدیک بود در همان ثانیه‌های ابتدایی  ورودش به زمین برای تیمش گلزنی کند که ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه عبور کرد.
 
منچستریونایتد ۰ - ۰ چلسی ادوارد مندی سد محکم مقابل شیاطین سرخ

این بازی در ادامه همچنان بدون اتفاق مهم و خاصی روی هر دو طرف دروازه‌ها دنبال شد و آمدن میسون مونت، تامی آبراهام و حکیم زیاش به ترکیب چلسی هم گره‌ای از کار چلسی و دو تیم باز نکرد. منچستر یونایتد در حالی که حملات زیادی را در دروازه چلسی ایجاد کرده بود، در دقیقه ۹۰ بازی توسط رشفورد در حال زدن گل به تیم چلسی بود که ادوارد مندی با هنرنمایی خود باز هم ناجی تیمش شد و نگذاشت در واپسین دقایق بازی نتیجه به ضرر تیمش شود.

در نهایت این بازی با درخشش ادوارد مندی دروازه بان چلسی بدون گل ۰-۰ به اتمام رسید و هر دو تیم امتیازات را در اولدترافورد تقسیم کردند.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی