تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

تصمیم‌گیری برای انتخاب شهردار فقط توسط اعضای شورا صورت می‌گیرد

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به اینکه تصمیم نهایی در خصوص انتخاب شهردار تهران توسط اعضای شورا اتخاذ می‌شود افزود:‌ باید در خصوص تصمیم‌گیری در انتخاب شهردار تهران شفاف سازی لازم انجام شود.

کد خبر: ۷۴۲
۱۳:۲۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد سالاری در پنجاه‌ و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: همه شهروندان تهرانی پس از استعفای شهردار سابق مشاهده کردند که شورا ساز و کار تعیین و فرایند انتخاب شهردار تهران را به روشنی اعلام کرد.

وی افزود: در راستای همین ساز و کار از بین 28 نفر کاندیدای معرفی شده نهایتا تعداد 7 نفر انتخاب شده و با همان ساز و کار قبلی مقرر شد که این کاندیداها برنامه‌های خود را تدوین کنند و در حضور خبرنگاران آنها را به شورا و مردم ارائه کنند.

سالاری ادامه داد: با توجه به حساسیت منصب شهرداری تهران و جایگاه مدیریت شهری در ساختار سیاسی کشور تمام توجهات عموم مردم، رسانه‌ها و فعالان سیاسی به فرایند تصمیم گیری اعضای شورا برای انتخاب شهردار تهران معطوف شده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکیدکرد: متأسفانه این روزها در فضای عمومی و فضای مجازی شایعه‌ای در حال انتشار است که تصمیمات شورا خارج از شورا و توسط افرادی به جز اعضای شورا اتخاذ می‌شود. و این بداخلاقی به شیوه‌ای پیش می رود که اعضای شورا بر روی یک کاندیدا اجماع کرده‌اند و فرایند رأی گیری نمایشی است.

وی خطاب به رییس شورای شهر گفت:‌ از شما تقاضا می‌کنم مجموعه‌ کنش‌گری‌های ما باید منجر به این شود که مردم متوجه شوند که اعضای شورا هستند که تصمیم می‌گیرند هرچند که احزاب و گروه‌های سیاسی نظرات خود را اعلام می‌کنند اما شهروندان تهرانی و مسئولین شهر باید به این یقین برسند که ما به عنوان نمایندگان مردم تصمیم می‌گیریم لذا باید در این زمینه شفاف سازی لازم انجام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی