تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین شهر

لاریجانی: دفتر مستقل نیاز نیست، پیشنهاد را به کمیسیون‌ها بفرستید

News Image Lead

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شرایط فعلی شرایط جنگ اقتصادی است، گفت: ما در این جنگ اقتصادی نیازمند یک اتاق مقابله در مجلس و سایر دستگاه‌ها هستیم.

کد خبر: ۷۴۱۹
۰۹:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر مستند به آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی شما یکم مردادماه در پاسخ به تذکر من گفتید قرار است سایتی برای دریافت نقطه نظرات نمایندگان در مورد مشکلات مختلف کشور راه‌اندازی شود. مردم هم پیشنهادات و راهکارهایی دارند. اگر ما قبول داریم که جنگ اقتصادی وجود دارد باید اتاق مقابله‌ای را در مجلس و دستگاه‌های دیگر داشته باشیم.

وی ادامه داد: از رییس جمهور انتظار داریم به استان‌ها هم تفویض اختیار کند. مردم سوال می‌کنند اموالی که احتکار می‌شود و گرفته می‌شود کجا می‌رود؟ قرار بود این موضوع در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مطرح و نتیجه به نمایندگان اطلاع داده شود.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوع مطرح شد و ما گفتیم راه‌اندازی دفتر مجزا به مصلحت نیست، چرا که کمیسیون‌ها را محدود می‌کند، لذا قرار شد پیشنهادات به کمیسیون‌ها ارائه شود و در کمیسیون‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی