تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

گفت‌وگوی لاوروف با همتایان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو

وزیر خارجه روسیه امروز، چهارشنبه در مسکو دیدار‌های جداگانه‌ای با وزیران خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای بررسی وضعیت منطقه قره‌باغ برگزار کرد.

کد خبر: ۷۴۰۲۱
۲۰:۲۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد، مذاکرات سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با مناتساکانیان و بایراموف وزیران خارجه ارمنستان و آذربایجان درخصوص مسائل مهم مربوط به اجرای توافقاتی بود که قبلا درباره آتش‌بس در منطقه قره‌باغ و نیز فراهم سازی شرایط مناسب حل و فصل دائمی و پایدار حاصل شد.
 
وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود ادامه داد: دو نشست مذکور در راستای تماس‌های تلفنی اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان و الهام علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان برگزار شد.
 
ازسوی دیگر، آندریه رودینکو، معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد، کشورش از تمایل ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای برگزاری نشستی در مسکو برای بررسی راه‌های دستیابی به حل بحران قره‌باغ استقبال می‌کند.
 
نخست وزیر ارمنستان و رئیس‌جمهوری آذربایجان اخیرا برای سفر به مسکو و تلاش برای تحقق صلح اعلام آمادگی کرده بودند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی