تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یواس‌ای تودی از مردم آمریکا خواست به بایدن رای دهند

روزنامه آمریکایی یواس‌ای تودی، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها را برای انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر تایید کرد و از شهروندان آمریکایی خواست به ترامپ رای ندهند.

کد خبر: ۷۴۰۱۴
۱۶:۴۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

 
دیدارنیوز ـ هیات سردبیری روزنامه یواس‌ای تودی با انتشار پیامی توییتری نوشت: در سال ۲۰۱۶ ما سنت‌شکنی کردیم و از شما خواستیم به دونالد ترامپ رای ندهید. اکنون برای اولین بار ما جو بایدن را برای ریاست جمهوری تایید می‌کنیم. امید داریم آخرین باری باشد که چنین کاری می‌کنیم.
 
هیات سردبیری یواس‌ای تودی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای اولین بار از زمان تاسیس این روزنامه در ۱۹۸۲ سنت‌شکنی کرد و از مردم خواست به ترامپ رای ندهند. این روزنامه، ترامپ را بابت فقدان دانش، صداقت و ثباتی که آمریکا از روسای جمهورش انتظار دارد، مناسب ریاست جمهوری ندانست.
 
در پیام جدید یو اس‌ای تودی آمده است: با این حال، در آن سال ما مستقیما هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها را برای انتخابات تایید نکردیم. امسال، هیات سردبیری به اتفاق آراء از انتخاب جو بایدن که به یک ملت متزلزل، پناهگاهی از آرامش و صلاحیت را نوید می‌دهد، حمایت می‌کند. 
 
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی میان ترامپ و بایدن انتخاب کرده‌اند و هیچ چیز در این مرحله نمی‌تواند نظر آن‌ها را تغییر دهد. این تاییدیه یواس‌ای تودی در واقع خطاب به آن دسته از مردمی است که هنوز درباره حمایت از یک نامزد یا به طور کل، شرکت در انتخابات تردید دارند. این اطلاعیه همچنین خطاب به گروه‌های حامی ترامپ است که ممکن است در لحظه آخر تغییر عقیده دهند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی