تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف ۲۵ میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۸۷ قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

کد خبر: ۷۴۰۱۲
۱۷:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ سرهنگ علی، ولی پور گودرزی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه در انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
 
وی افزود: در رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد یکی از مغازه داران شوش مقداری لوازم خانگی قاچاق تهیه و در داخل انبار یک مجتمع تجاری جمع آوری کرده است که هویت مالک لوازم خانگی و محل دقیق آن‌ها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از داخل انبار ۹۸۷ قلم لوازم خانگی از قبیل: زود پز، گوشتکوب برقی و ... فاقد مجوز‌های گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.
 
به گفته سرهنگ گودرزی، در این رابطه مالک کالا‌ها دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی