تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تابلوی بورس: ادامه روند نزولی در آخرین روز کاری هفته

کد خبر: ۷۳۹۹۰
۱۵:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ادامه روند نزولی در آخرین روز کاری هفته

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز نیز در تدوام روند نزولی روز‌های پیش، ۷ هزار واحد ریزش داشت تا به عدد یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار واحد افت به عدد ۳۹۳ هزار و ۸۷۲ واحد کاهش یافت. امروز نماد‌های فولاد، تاپیکو، حکشتی، شتران و پارسان بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های فملی و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های وبملت، خودرو، فولاد، شپنا، فملی، وتجارت و پترول از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند.


در بازار ریزشی امروز نماد‌های وسکهبو، نوری، خاهن، انرژی ۳، غدام، پاسا و کلوند بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نماد‌های حکشتی، وساپا، ونیرو، فلوله، وبهمن، خبهمن و ورنا بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند. بیشترین تقاضا به نماد‌های ولپارس، کدما، حکشتی، وتجارت، انرژی ۳، وپست و ولسپا مربوط بود و نماد‌های وملی، کسعدی، لپارس، حکشتی، شبندر، خگستر و خکمک بیشترین عرضه را داشتند.


امروز بیشترین ارزش معامله به خودرو، دارا یکم، شپنا، فولاد، خساپا، فملی و پترول تعلق داشت. بیشترین حجم معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر، وبملت، وپارس و فولاد.


شاخص کل فرابورس نیز با ۳۸ واحد افت به کانال ۱۶ هزار وارد شد و به عدد ۱۶ هزار و ۹۷۰ واحد رسید. امروز نماد‌های آریا، زاگرس و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر روی شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های نماد‌های بپاس، صبا، میدکو و شگویا بیشترین اثر منفی را گذاشتند. ذوب، شگویا، آریا، شاروم، صبا، اپرداز و سبزوار از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند.


بیشترین افزایش قیمت به انواع نماد‌های تملی تعلق داشت و نماد‌های گکوثر، شاوان، بپاس، کپرور، دتولید، بزاگرس و کشرق در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. نماد‌های حسیر، فولای، زنگان، وپویا، تبرک، سبزوا و ثغرب بیشترین عرضه را داشتند و نماد‌های شاروم، ودی، اجاد ۳، رافزا، اخزا ۷۰۴، گدنا و آریا بیشترین تقاصا را به خود اختصاص دادند.


پیغام‌های ناظر بازار


بر اساس اطلاعیه ناظر بازار بورس، امروز نماد‌های هجم ۹۱۱، غدشت، فاذر، شکلر، جم، ختورح و ستران ۱ متوقف و نماد‌های وکار، قاسمین، فجام، شفن و وسکهبو بازگشایی شدند. در فرابورس نیز طبق اطلاعیه ناظر بازار، نماد‌های ساروج ۱ و فولادی ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند.


مدیر عملیات بازار فرابورس ایران همچنین در اطلاعیه‌ای از اتمام پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده در نماد معاملاتی زقیامح ۱ خبر داد. در اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به فروش تمامی حق تقدم استفاده نشده شرکت کشت و دام قیام اصفهان (سهامی عام) در نماد (زقیامح ۱)، نماد معاملاتی مذکور متوقف گردید. مقتضی است کارگزارانی که حق تقدم مذکور را خریداری نموده اند، وجه پذیره نویسی حق تقدم خریداری شده را همزمان با تسویه وجه معامله حق تقدم به شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نمایند. بدیهی است مسئولیت واریز وجه معامله حق تقدم و همچنین وجه پذیره نویسی حق تقدم خریداری شده (ارزش اسمی هر سهم) بر عهده کارگزار مربوطه می‌باشد. شرکت سپرده گذاری مرکزی، وجوه حق تقدم استفاده نشده را به کارگزار فروشنده پرداخت نموده و کارگزار فروشنده مکلف است وجوه مذکور را به حساب ناشر واریز نماید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی