تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روسیه در دریای خزر رزمایش برگزار کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در دریای خزر رزمایشی را برای آمادگی واحد‌های دریایی خود برای شناسایی ناو‌ها و ناوچه‌های دشمن برگزار کرد.

کد خبر: ۷۳۹۵۷
۱۰:۴۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ شبکه تلویزیونی زویوزدا متعلق به وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد: ناوگروه روسیه در دریای خزر با مشارکت با خدمه ایستگاه رادار پادسولنوخ، رزمایشی را برگزار کرد.
 
در این گزارش گفته شد که ایستگاه رادار از نوع پادسولنوخ که روسیه در ساحل دریای خزر مستقر کرده است می‌تواند واحد‌های دریایی در تمام مناطق این پهنه آبی را شناسایی کند.
 
 رزمایش دریایی روسیه در دریای خزر در دو روز اخیر برگزار شده است و بر اساس سناریوی رزمایش، ایستگاه رادار پادسولنوخ واحد‌های دریایی دشمن فرضی مجهز به بالگرد را شناسایی کرد و ناو‌های موشک انداز داغستان و تاتارستان و ناوچه‌های موشک انداز ولیکی اوستیوگ و اوگلیچ مراحل پرتاب موشک به سوی اهداف را شبیه سازی کردند. 
 
در این رزمایش، ناو موشک انداز تاتارستان نیز با استفاده از دستگاه‌های ویژه شناسایی واحد‌های دریایی در زیر آب، اهداف دشمن فرضی را شناسایی کرد و واحد‌های دریایی دیگر نیز با توپ و آتشبار به اهداف دشمن حمله کردند.
 
هر ساله ناوگان روسیه در دریای خزر برای سنجش آمادگی واحد‌های دریایی، در این پهنه آبی رزمایش برگزار می‌کند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی