تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار

کد خبر: ۷۳۸۹۵
۱۳:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل در ادامه روند ریزشی، امروز نیز با نزدیک به ۴۳ هزار واحد افت به عدد یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد رسید تا در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار قرار بگیرد. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز با ۵ هزار و ۶۹۳ واحد افت کانال ۴۰۰ هزار را از دست داد و به رقم ۳۹۴ هزار و ۹۵۶ واحد تنزل یافت. نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، کگل، شتران و شبندر بیبشترین اثر منفی را افت شاخص کل گذاشتند و نماد‌های خودرو، وبملت، شپنا، فولاد، فملی، خساپا و وتجارت بیشترین بازدید کننده را داشتند.


در بازار امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های شسینا، خرینگ، ختور، کحافظ، لسرما، کبافق و کترام مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت نیز به ترتیب عبارت بود از: شبندر، کاما، مبین، شفا، شپنا، تاپیکو و حفاری. نماد‌های شپنا، فولاد، فملی، وملی، حکشتی، خساپا و شبندر بیشترین عرضه برای فروش را داشتند و نماد‌های خودرو، ولساپا، ولپارس، کدما، فنورد، نوری و پترول بیشترین تقاضا را داشتند.


امروز نماد‌های دارا یکم، وبملت، خودرو، وبصادر، پترول، کمند و امین یکم بیشترین ارزش معامله را تجربه کردند و بیشترین حجم معامله نیز به نماد‌های خودرو، وبصادر، وبملت، وپارس، ثبهساز، کمند و امین یکم بیشترین حجم معامله را پشت سر گذاشتند. بیشترین افزایش ارزش بازار به نماد‌های امین، کاهن، ختور، کحافظ، کبافق، دپارس و شسینا مربوط بود و بیشترین کاهش ارزش بازار به نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، کگل، شتران و شبندر تعلق داشت.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۶۶ واحد ریزش به عدد ۱۷ هزار و ۸ واحد رسید تا شاخص کل فرابورس نیز پس از مدت‌ها در آستانه از دست دادن کانال ۱۷ هزار قرار بگیرد. نماد‌های ذوب، شگویا، وسپهر، زاگرس، هرمز، فرابورس و کگهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های شگویا، ذوب، صبا، وپویا، آریا، سمگا و سبزوا بیشترین بیننده را داشتند.


امروز در فرابورس نماد افاد ۷۴ و انواع نماد‌های تملی بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های مادیرا، فرابورس، ذوب، ثعمرا، ودی، رنیک و ریشمک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. نماد‌های اراد ۵۴، اراد ۵۳، اراد ۴۹، سمگا، کپرور، توریل و دماوند بیشترین عرضه برای فروش را داشتند و نماد‌های شاروم، اجاد ۳، رافزا، وملل، گدنا، غگیلا و اعتماد بیشترین تقاضا را تجربه کردند.


نماد‌های وملل، بگیلان، اراد ۴۰، افاد ۴، افاد ۷۴، شاروم و سلامت ۶ بیشترین افزایش ارزش بازار و نماد‌های ذوب، شگویا، زاگرس، هرمز، کگهر و صبا بیشترین کاهش ارزش بازار را داشتند. بیشترین حجم معمله به نماد‌های وسپهر، وملل، بجهرم، شگویا، اعتماد، صایند و صباح تعلق داشت و نماد‌های وسپهر، اعتماد، وملل، آریا، شگویا، بنو و بپیوند بیشترین ارزش معامله را پشت سر گذاشتند.


پیام‌های ناظر بازار

بر اساس اطلاعیه ناظر بازار امروز نماد‌های پکرمان ۱، چکاما ۱ و ونوین ۱ به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت، دچار وقفه معاملاتی شدند. مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران همچنین در اطلاعیه‌ای در خصوص سهام عدالت گفت: کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی