تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
پوشش ویژه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دیدار

ادامه افشاگری در مورد پسر بایدن؛ سوپرایز‌های اکتبر ادامه دارد

کد خبر: ۷۳۸۳۲
۱۹:۴۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
پوشش ویژه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دیدار
دیدارنیوز ـ پرستو بهرامی راد: دردسر‌های جو بایدن در سوپرایز‌های اکتبر شروع شده است. هنوز مدت زیادی از افشاگری نیویورک پست از ایمیل‌های هانتر بایدن، پسر جو بایدن نمی‌گذرد که برگ جدید دیگری رو شده است.
 
 
 
 

به گزارش دیلی میل، آندری درکاچ، یکی از قانونگذاران اوکراینی مدعی شد که دومین لپ تاپ متعلق به پسر جو بایدن حاوی اطلاعات تماس‌های تجاری او، توسط نیرو‌های پلیس این کشور کشف شده است  که به مشکل جدید جو بایدن مبدل شده است. این لپ تاپ به نیرو‌های اجرای قانون اوکراین سپرده شده است. این دومین لپ تاپ حاوی شواهدی از فساد بایدن و پسرش است. اخیراً روزنامه نیویورک پست ایمیل‌ها و تصاویری را منتشر کرد و مدعی شد که این موارد در لپ تاپی متعلق به هانتر بایدن بوده است.

درکاچ در ماه‌های اخیر سوابق تماس‌های تلفنی بایدن را زمانیکه معاون اوباما بود با رهبر سابق اوکراین منتشر کرد؛ سوابقی که کارزار انتخاباتی بایدن گفته به شدت ویرایش شده‌اند. با وجود هشدار‌های دولت واشنگتن درباره درکاچ، ترامپ این سوابق تماس‌های تلفنی را در توئیترش تبلیغ کرده است. اف. بی.‌ای در حال بررسی و انجام تحقیقاتی است که ببیند آیا این اتهامات علیه بایدن بخشی از کمپین اطلاعات غلط روسیه علیه کارزار انتخاباتی بایدن است یا خیر.

به گزارش رادیو ملی آمریکا، کمپین انتخاباتی جو بایدن به هواداران حزب دموکرات هشدار داد که دونالد ترامپ هنوز می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.

با دردسر‌های جدید بایدن و اتفاقات ۲۰۱۶ برای نظرسنجی‌ها که هیلاری کلینتون با اینکه پیروز کارزار انتخاباتی می‌رسید به ترامپ باخت، باید هم کمپین بایدن نگران انتخابات باشد. به نظر می‌رسد دردسر‌های هانتر بایدن برای پدرش اینبار جدی‌تر از قبل است.

ترامپ، خوش تیپ‌ترین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا

از دیروز دو ویدئو از ترامپ به شدت در فضای مجازی دست به دست می‌شود. نخستین از سخنرانی ترامپ در ویسکانسین است که او گفته است: «من به همسرم (ملانیا ترامپ) گفتم آیا من خوش‌تیپ‌ترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا هستم؟ او گفت جان اف کندی خوب به نظر می‌رسید، ولی به پای تو نمی‌رسید.» دومین ویدئو زمانی است که ترامپ در کلیسای لاس‌وگاس ۲۰ دلاری که می‌خواهد به صندوق خیریه کمک کند را جلوی دوربین در می‌آورد و می‌شمارد.

به گزارش اسکای نیوز، استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ گفته است: «اگر انتخابات از دونالد ترامپ دزدیده شود، وی چهارسال دیگر نامزد ریاست جمهوری خواهد شد. ترامپ رهبر جنبش "ناسیونالیست پوپولیست" آمریکا است.» عدم خروج ترامپ از کاخ سفید بعد از شکست در انتخابات خود یک مسئله بزرگ برای دموکرات‌ها است و حال خبر دوباره کاندید شدن او در ۲۰۲۴ می‌تواند کابوس دموکرات‌ها باشد.

به گزارش هیل نیوز، دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود پیامی را بازنشر داد که در آن ادعا شده بود ارتش آمریکا بدل اسامه بن‌لادن، رهبر القاعده و نه خود او را به قتل رسانده است. گرِی اشمیت کارشناس مسائل امنیت ملی در مؤسسه امریکن اِنترپرایز، در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا گفته است:«این حرف‌ها قطعاً به ترامپ در انتخابات کمکی نخواهد کرد. ترامپ این‌طور فرض می‌کند که نظامیان آمریکایی فریب خورده‌اند.»

از طرف دیگر به نظر ترامپ برای آسیب زدن به رقیبش روی افشاگری نیویورک پست حساب ویژه‌ای باز کرده است. او با انتشار پیامی در توئیتر شخصی خودنوشت: «لپ‌تاپ هانتر بایدن (پسر جو بایدن) فاجعه‌ای برای کل خانواده بایدن مخصوصا برای پدرش «جو» است.» پسر ارشد دونالد ترامپ یکشنبه با اشاره به ادعا‌هایی درباره هانتر بایدن و روابط تجاری خارجی او، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا را به عنوان بی‌اعتبارترین فرد در تاریخ سیاست آمریکا توصیف کرد.
 
حواشی انتخابات
 
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۳۰ مهر با برگزاری برنامه رسمی انتخاباتی برای بایدن در ایالت پنسیلوانیا رسماً وارد عرصه جدی کمپین ۲۰۲۰ خواهد شد. قطعاً او می‌تواند رأی طرفداران خود را به سمت بایدن بکشاند.

به گزارش اسپاتنیک، رویارویی شدید سیاسی بین دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا و اعتراضات ماه‌های اخیر نگرانی‌هایی را بوجود آورده، در نتیجه پناهگاه‌ها به علت افزایش ترس از ناآرامی احتمالی و حوادث اضطراری غیر قابل پیش‌بینی در شب انتخابات باز خواهد شد. آلیشا کاچوئلا، نایب رئیس شرکت فورتیتود رنچ که در ساخت کمپ‌های پناهگاهی در صورت بروز حوادث آخرالزمانی تخصص دارد گفت: «سوم نوامبر اردوگاه‌ها باز هستند و این کار در صورتی انجام می‌شود که ناآرامی‌های مدنی و اجتماعی وجود داشته باشد و یک جنگ داخلی روی دهد.»

نظرسنجی‌ها

به گزارش سی ان ان، براساس نظرسنجی‌ها در ٣ ایالت سرنوشت‌ساز در غرب آمریکا (میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین) جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها با فاصله‌ای زیاد از دونالد ترامپ پیش افتاده است.

بنا بر برخی تحلیل‌ها یکی از علل این پیشتازی، میزان هزینه هنگفتی است که ستاد وی در این ایالت‌ها کرده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی