تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

محسن هاشمی: سطح هماهنگی میان سران سه قوه بسیار پایین است؛ تنها به هم متلک‌پرانی می‌کنند

رئیس شورای شهر گفت: به نظر می رسد عملکرد دست اندرکاران ستاد ملی کرونا برای مقابله موفق نبوده است و نیازمند تعطیلی کامل دو هفته ای تهران هستیم و در غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی آییم.

کد خبر: ۷۳۷۱۲
۱۱:۵۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
محسن هاشمی: سطح هماهنگی میان سران سه قوه بسیار پایین است؛ تنها به هم متلک‌پرانی می‌کنند
 
دیدارنیوز - محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از شروع علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه هنوز در صدر اخبار دنیا حرکت طوفانی کرونا است اظهار داشت: علی رغم اینکه در بسیاری از کشورها صحبت از شروع موج دوم کرونا به میان آمده است اما در کشور ما به نظر می‌رسد وارد موج سوم شده‌ایم و متأسفانه وضع خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه روزانه تعداد فوتی‌های در اثر ابتلای به کرونا به نزدیک ۳۰۰ نفر رسیده و تعداد مبتلایان روزانه نیز به ۵ هزار نفر افزایش یافته است، گفت: در تهران آمار فوتی‌های در اثر کرونا به ۱۵۰ مورد رسیده که با این شرایط نیازمند اقدامات ویژه‌تری هستیم.

هاشمی ادامه داد: به نظر می‌رسد عملکرد دست‌اندرکاران ستاد کرونا برای مقابله جوابگو نبوده است و نیازمند تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها هستیم و غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی‌آیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوای در فصل پاییز ایمنی سالمندان و کودکان و حتی میان‌سالان را به خطر می‌اندازد افزود: با توجه به شرایط سخت معیشتی، مردم تغذیه مناسب برخوردار نیستند و استرس دارند و این دو شرایط را برای کاهش ابتلاء سخت کرده است.

وی با انتقاد از اینکه در این شرایط هیچ حرف مثبتی از مسئولان سیاسی شنیده نمی‌شود گفت: به نظر می‌رسد سطح هماهنگی میان سران سه قوه بسیار پایین است. و تنها به هم متلک پرانی می‌کنند.

هاشمی افزود: در آبانماه همیشه طرح ترافیک تقویت می‌شد و فشار بیشتری می‌آوردیم تا خودروها از خانه خارج نشود، به نظرم الان هم باید انجام شود از طرفی اگر فعالیت‌ها با افزایش محدودیت‌های کرونایی بخوابد، حضور مردم در حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی