تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شجاع خلیل زاده در پرسپولیس ماندنی شد

مدافع پرسپولیس طی توافق با مدیران این تیم به همکاری خود با این باشگاه در فصل بیستم ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۷۳۷۰۲
۱۰:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹
شجاع خلیل زاده در پرسپولیس ماندنی شد
 
دیدارنیوز - شجاع خلیل زاده، مدافع میانی پرسپولیس که با پیشنهاد ۶۴۰ هزار دلاری باشگاه الریان قطر مواجه شده بود و به دلیل اختلاف نظر با مدیران تیم قصد جدایی از پرسپولیس را داشت، اکنون به توافق مثبتی دست یافته و طی ساعات آتی با مذاکره نهایی در این تیم ماندنی خواهد شد.

شجاع که پیش از اعزام تیم به دوحه برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرایط مدیریتی تیم گلایه داشت و از اینکه توافق مالی برای ادامه حضور طرفین شکل نگرفته انتقاد کرده بود، در بازگشت نیز این انتقادات را دنبال کرد.

او که گفته می‌شد با توجه به پیشنهاد قطری قصد جدایی از سرخپوشان را دارد، بعد از اینکه طی چند مرحله با رغبتی، دیگر عضو هیات مدیره به بحث و جلسه پرداخت، موافقت خود برای ادامه همکاری را اعلام کرده است.

طبق شنیده‌ها طی ساعات آتی این مذاکرات ادامه خواهد یافت و او با تمدید قراردادش به همکاری به سرخ‌ها در فصل آینده نیز ادامه خواهد داد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی