تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پرشکی هرمزگان: از پذیرش مسافران در هرمزگان خودداری کنید

رئیس دانشگاه علوم پرشکی هرمزگان گفت: آمار مبتلایان و بستری در استان رو به افزایش است و مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

کد خبر: ۷۳۶۵۴
۱۱:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ دکتر حسین فرشیدی صبح امروز (۲۶ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر بر اثر کرونا در استان جان باخت و شمار جان باختگان به ۸۱۰ نفر رسید.
 
وی با بیان اینکه فرد جان باخته مردی ۴۳ ساله از بندرعباس بود، اظهار کرد: اکنون ۱۸۱ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بسر می‌برند.
 
رئیس دانشگاه علوم پرشکی هرمزگان با اشاره به اینکه حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است، تصریح کرد: در این هفته ۲۰ درصد آمار بیماران بستری در استان افزایش پیدا کرد و اکنون درصد موارد مثبت در آزمایش‌ها به ۳۵ درصد رسیده است.
 
فرشیدی بیان کرد: ۷۶ درصد از افرادی که تاکنون در استان به کرونا مبتلا شده اند ساکنان شهر‌ها و ۲۴ درصد ساکنان روستا‌ها بوده اند که افزایش سفر به روستا‌ها می‌تواند این آمار را تغییر دهد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه میناگین سن فوتی‌های کرونا در استان ۶۳ سال و میانگین سن افراد بستری شده ۵۳ سال است، اضافه کرد: ظرف دو سه هفته گذشته آمار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است که نتیجه آن دو سه هفته آینده با افزایش شمار بستری‌ها و فوتی‌ها خود را نشان خواهد داد.
 
وی ادامه داد: خانواده‌ها از پذیرش مسافران خودداری کنند، زیرا وضعیت در کشور قرمز هست و مسافرت‌ها می‌تواند به افزایش شیوع بیماری در استان منجر شود.
 
فرشیدی با بیان اینکه تاکنون ۷۴ هزار و ۴۴ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و افزایش تولید ماسک از روز یکشنبه ماسک در استان با قیمت هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد و نباید بالاتر از این رقم ماسک در داروخانه‌ها و دیگر مراکز به فروش برسد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی