تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین وضعیت یوزپلنگ‌های منتقل شده به توران

مدیرکل دفتر مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست درباره آخرین وضعیت یوزپلنگ‌های منتقل شده به توران توضیح داد.

کد خبر: ۷۳۶۵۲
۱۱:۲۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ شهاب الدین منتظمی مدیرکل دفتر مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست با اشاره به ابلاغ دستور العمل‌های خاص برای باغ وحش‌های کشور اظهار کرد: به صورت ماهانه باغ وحش‌های کشور در حال رصد هستند و تا سه هفته دیگر پاسخ استان‌ها درخصوص رعایت و عدم رعایت باغ وحش‌ها به دستورالعمل‌ها به سازمان محیط زیست داده خواهد شد.
 
او با اشاره به اینکه دستورالعمل‌ها شامل شرایط نگهداری، تغذیه، قفس‌ها و ... می‌شود بیان کرد: باید این موضوع بررسی شود که باغ وحش‌ها چقدر توانسته اند که دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.
 
مدیرکل دفتر مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه تعطیلی باغ وحش‌ها راه حل مناسبی برای مقابله با باغ وحش‌های غیر استاندارد نیست، گفت: در صورت عدم رعایت باغ وحش‌ها به قوانین، با رعایت ملاحظات زیست محیطی با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 
منتظمی درباره آخرین وضعیت یوزپلنگ‌های منتقل شده به توران، عنوان کرد: خوشبختانه یوزپلنگ‌ها وضعیت خوبی دارند و منتظر هستیم تا ببینیم کوشکی در شرایط تکثیر می‌تواند باردار شود یا نه با اینکه می‌دانیم برای کوشکی سخت است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی