تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

علی اف: از ایران تشکر می‌کنم

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه ایران و گرجستان آسمان و مرز‌های خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته اند از دو کشور تشکر کرد.

کد خبر: ۷۳۶۳۱
۰۸:۱۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه ایران آسمان و مرز‌های خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته است، از ایران تشکر کرد.
 
«الهام علی اف» در گفتگو با شبکه «ای هابر» ترکیه اخبار و شایعات مربوط به ارسال سلاح از ایران به ارمنستان را رد کرد و گفت: ما هیچ گونه اطلاعاتی در این خصوص نداریم. بلکه می‌توانم بگویم که ایران و گرجستان، آسمان و مرز‌های زمینی خود را برای ارسال سلاح به ارمنستان بسته‌اند؛ بنابراین بار دیگر از دولت ایران و دولت گرجستان در این خصوص تشکر می‌کنیم.
 
رئیس جمهور آذربایجان همچنین افزود که انتقال سلاح به ارمنستان به صورت غیرقانونی و قاچاق و با هواپیما‌های غیرنظامی از طریق گرجستان صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: تعدادی از ارامنه متمول مقیم روسیه اخیراً یک فروند هواپیما به مبلغ ۳۰ الی ۴۰ میلیون دلار خریداری و در اختیار ارمنستان قرار دادند و آن‌ها ارامنه مقیم روسیه را برای جنگیدن علیه آذربایجان به قره باغ می‌فرستند.
 
علی اف گفت: از سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری در خواست کردیم تا با بررسی این موضوع از آن جلوگیری کند چرا که این اقدام جنایت بین المللی به شمار می‌رود و انتقال این سلاح‌های قاچاق به ارمنستان پذیرفتنی نیست.
 
وی افزود: مراجع رسمی روسیه به ما گفتند که سلاح و مهمات به ارمنستان ارسال نمی‌شود و این تجار و ثروتمندان ارمنی هستند که به خرید سلاح قاچاق و ارسال آن به ارمنستان مبادرت می‌کنند.
 
گفتنی است که ایران همواره گفته است که بحران قره باغ راه حل نظامی ندارد و دو طرف باید از طریق مذاکرات به حل و فصل مسئله بپردازند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی