تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
پوشش ویژه انتخابات آمریکا در دیدار

دوئل تلویزیونی ترامپ و بایدن

کد خبر: ۷۳۵۸۱
۱۹:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹
دوئل تلویزیونی ترامپ و بایدن
 
دیدارنیوز ـ پرستو بهرامی راد: فردا یکی از جذابترین نبرد‌های رسانه‌ای تاریخ آمریکا رقم می‌خورد. پس از لغو دومین مناظره میان دو رقیب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، آن‌ها در دوئل تلویزیونی شرکت خواهند کرد. قرار است دونالد ترامپ در شبکه تلویزیونی ان بی سی در میامی و جو بایدن در شبکه‌ای بی سی در فیلادلفیا حضور یافته و در آنجا دوباره یکدیگر را به چالش بکشند.
 
 
 
 
 
 
 
 

براساس گزارش‌ها، ترامپ می‌خواهد با کسب میزان بالاتر تماشاگر تلویزیونی نسبت به برنامه بایدن در شرایط همزمانی برنامه‎هایشان مانور تبلیغاتی ویژه‌ای دهد.

استفاده تبلیغاتی از کرونای بارون ترامپ
بارون ترامپ پسر ۱۴ ساله دونالد و ملانیا ترامپ به کرونا مبتلا شده است. ترامپ شب گذشته در سخنرانی خود آیووا به بیماری پسرش اشاره کرد.

به گزارش فاکس نیوز، دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی در آیووا با اشاره به بیماری و بعد بهبود پسرش نتیجه گرفت که مدارس باید هر چه زودتر باز شوند. او در این سخنرانی گفته است: «تست بارون مثبت بود، اما حالش کاملا خوب بود. تست بعدی او منفی بود، درست؟ دقیقا این اتفاق می‌افتد: مردم کرونا می‌گیرند و بعد دوباره خوب می‌شوند. بچه‌هایتان را به مدارس برگردانید. ما باید دوباره دانش‌آموزان را به مدارس بفرستیم.»


افشاگری جدید از هانتر بایدن
 
افشاگری «نیویورک پست» از ایمیل‌های هانتر بایدن، پسر بایدن سروصدای زیادی کرده است. اطلاعات یک ایمیل بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است. این ایمیل نشان می‌دهد که جو بایدن ظاهرا درباره آنچه از فعالیت تجاری بالقوه مجرمانه پسرش هانتر بایدن در خارج از آمریکا می‌دانسته، دروغ گفته است. در این ایمیل به تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۵ که حاوی مکاتبات بین هانتر بایدن و وادیم پوژارسکی مشاور اوکراینی شرکت گازی Burisma است، پوژارسکی که در گذشته با تعدادی از نمایندگان کنگره هم دیدار کرده بود می‌نویسد: «ممنون از اینکه من را به واشنگتن دعوت کرده و فرصتی برای دیدار با پدرتان و گذراندن ساعاتی با هم فراهم می‌کنید.» در صورتی که این دیدار انجام شده باشد، ادعای جو بایدن مبنی بر اینکه درباره فعالیت‌های تجاری خارجی هیچ صحبتی با پسرش و یا هیچ فرد دیگری نکرده، زیر سوال می‌رود.

هانتر بایدن از سال ۲۰۱۴ و زمانی که پدرش به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا سیاست کاخ سفید در قبال اوکراین را پیش می‌برد، عضو هیات مدیره این شرکت اوکراینی بود و ماهانه بیش از ۵۰ هزار دلار در ازای حضور در هیات مدیره Burisma درآمد کسب می‌کرد. بر اساس گزارش کمیته اطلاعاتی سنا که در ماه سپتامبر منتشر شد، برخی از مقام‌های دولت اوباما نگران بودند که این موقعیت جو بایدن و پسرش می‌تواند تضاد منافع ایجاد کند. این ایمیل بخشی از مدارکی بود که از سوی رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و وکیل دونالد ترامپ در اختیار نیویورک پست قرار گرفت. این اسناد بعد از بازیابی اطلاعات لپ تاپی بدست آمده که در آوریل ۲۰۱۹ در یک تعمیرگاه کامپیوتر در دلور رها شده بود. عکس‌ها و فیلم‌های جنسی و مواد کشیدن هانتر بایدن در این اطلاعات وجود دارد. ترامپ بار‌ها حتی در مناظره اول انتخاباتی ادعا کرده که جو بایدن از فساد مالی پسرش مطلع بوده است.

با این حال ساعاتی پیش کمپین انتخاباتی بایدن بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن هرگونه دیدار بین جو بایدن و مشاور شرکت بوریسما را تکذیب کرده است. این بیانیه صحت ایمیل‌ها و سایر اسناد فاش شده از سوی نیویورک پست را انکار نکرده است.

از سوی دیگر، توییتر و فیس‌بوک روز گذشته دسترسی به گزارش روزنامه نیویورک پست را محدود کردند. این محدودیت باعث عصبانیت ترامپ و حامیان او شده است. توئیتر در جواب آن‌ها گفته است م که تصاویر موجود در گزارش شامل اطلاعات شخصی و خصوصی مانند آدرس‌های ایمیل و شماره تلفن‌ها بود که قوانین ما را نقض می‌کنند. از سوی دیگر اندی استون، سخنگوی فیس‌بوک نیز اعلام کرد اگرنشانه‌هایی درباره غلط بودن یک مطلب داشته باشد می‌تواند به طور موقت علیه محتوای منتظر بررسی از سوی سازمان‌های خبری و افراد دیگر اقدام کند. نیویورک پست نیز در واکنش به این اقدام گفته است: «ابتدا سانسور کنید و سپس سوال کنید: این یک نگرش توهین‌آمیز است که دو غول آمریکایی شبکه‌های اجتماعی در پیش گرفته‌اند.»



آخرین نظرسنجی‌ها و حواشی انتخابات

تا به امروز حدود ۱۳ میلیون آمریکایی در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری رأی داده اند. شمار افرادی که در وضعیت ویژه همه گیری ویروس کرونا و همزمان شدن آن با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا در انتخابات زودهنگام شرکت می‌کنند افزایش چشمگیری داشته و این افزایش باعث تعجب بسیاری از کارشناس شده است.

 مایک کوهن، وکیل پیشین شخصی ترامپ در مصاحبه اختصاصی با پولیتیکو اعلام کرده که در حال نوشتن دومین کتاب در مورد تجربیات خود در وزارت دادگستری دولت ترامپ است. او گفته است: «هنوز اطلاعات و داستان‌های ناگفته بسیاری در مورد دونالد ترامپ مانده که گفته نشده است.»
 
از سوی دیگر روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشته است: «تلاش‌های آمریکا برای قطع دسترسی ایران به سایر نقاط جهان در دوران بیماری همه گیری کرونا بی رحمانه است.»
 
در نتایج نظرسنجی جدید موسسه پیو تنها ۲۷ درصد از یهودیان آمریکا از ترامپ در انتخابات حمایت می‌کنند و ۷۰ درصد حامی بایدن هستند.

در نظرسنجی تازه NBC و Wall Street Journal بایدن فاصله ۱۱ درصدی با دونالد ترامپ دارد و ترامپ توانسته نسبت به نظرسنجی قبل ۳ درصد از فاصله خود با بایدن کم کند.  
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی