تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دستگاه‌های اجرایی استان تهران مکلف به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با ارسال بخشنامه‌ای محدودیت‌های جدید دستگاه‌های اجرایی در دوران کرونا را اعلام و تاکید کرد این امر جهت قطع زنجیره انتقال بیماری و ضرورت تشدید نظارت در مدیریت اپیدمی انجام می‌شود.

کد خبر: ۷۳۵۰۹
۱۵:۰۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ «غلامرضا عباس پاشا» طی بخشنامه‌ای اظهار داشت: کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی به اجرای صحیح و دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری از جمله رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلا، استفاده اجباری ازماسک، رعایت فاصله اجتماعی و ارائه خدمات صرفاً به مراجعه کنندگان با ماسک مکلف هستند.
 
برپایه این بخشنامه؛ عدم رعایت این موارد از سوی کارکنان، تخلف اداری محسوب شده و سازمان امور اداری و استخدامی کشور با خاطیان از سوی مدیران دستگاه‌های اعمال مجازات از اخطار کتبی تا انفصال موقت برخورد می‌کنند.
 
هم‌چنین؛ مدیران و مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به ضد عفونی محیط‌های اداری و تمهیدات لازم در خصوص تب سنجی روزانه تمامی کارکنان و مراجعین و ممانعت از حضور افراد بدون ماسک و مشکوک به بیماری در محیط کار اقدام کنند.
 
معاون استاندار تهران در بخشنامه خود از مدیران و مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی خواست؛ از ظرفیت دورکاری با تمهیدات و زیرساخت‌های لازم به دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به صورت الکترونیک از منزل توسط کارکنان واجد شرایط در راستای بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اولویت کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، افراد بالای ۶۰ سال سن و همکاران اناث باردار و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال فراهم نمایند.
 
وی همچنین در این بخشنامه خواستار شد؛ مدیران در راستای توسعه دولت الکترونیک نسبت به تامین و ایجاد زیرساخت جهت پیاده سازی و ارائه خدمات الکترونیک نظیر پیشخوان الکترونیک ارباب رجوع به منظور کاهش تردد ارباب رجوع به ادارات اقدام کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: حتی المقدور کلیه همایش‌ها، جلسات عمومی، برنامه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی به ا استفاده از امکانات و فناوری‌های ارتباط غیر حضوری از قبیل وبینار، ویدیو کنفرانس، شبکه‌های اجتماعی و آموزش‌های مجازی و نظایر آن‌ها برگزار شود. 
 
پاشا تاکید کرد: در صورت اجتناب ناپذیر بودن برگزاری حضوری، جلسات با حداقل شرکت کننده و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باید انجام شود.
 
در این بخشنامه آمده‌است: با عنایت به نگرانی‌های گسترش شیوع بیماری کرونا در استان به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، ضرورت تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در مدیریت اپیدمی بیماری پیرو مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا و بخشنامه‌های معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و حسب تاکید استاندار مقتضی است دستگاه‌های اجرایی نسبت به رعایت موارد جدید محدودیت اقدام جدی انجام داده و گزارش را به صورت ماهانه به این معاونت ارسال کنند.
 
معاون استاندار تهران در بخشنامه خود تاکید کرد: با عنایت به گسترش و تکرار شیوع بیماری و همچنین حساسیت اکثر جامعه نسبت به رخداد این بیماری علاوه بر مداخله دولت نیازمند آگاهی بخشی و توانمندسازی مشارکت آحاد جامعه برای مهار و کنترل اپیدمی بیماری می‌باشد لذا باید تا حد امکان با مداخلات محدود کننده از شیوع و گستردگی این بیماری جلوگیری شود.
 
به گفته وی در صورت ابلاغ پروتکل‌های جدید بهداشتی از طریق ستاد مدیریت بیماری کرونا مراتب تغییرات و تمهیدات لازم جهت اجرا متعاقباً از طریق مراجع مربوطه اعلام خواهد شد.
 
پاشا تاکید کرد که با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا چگونگی اجرای موارد مذکور به صورت آشکار و نهان توسط گروه‌های نظارتی مورد از ارزیابی مستمر قرار می‌گیرند و مسئولیت حسن انجام امور به عهده بالاترین مقام استانی آن دستگاه است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی