تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نخست وزیر یونان: کسی از تحولات اخیر در مدیترانه شرقی راضی نیست

نخست وزیر یونان در جریان نشستی با وزیر خارجه آلمان گفت، آتن از موضع ترکیه در بحبوحه تلاش‌ها برای کاهش تنش در منطقه مدیترانه شرقی ناراضی است.

کد خبر: ۷۳۴۹۶
۱۴:۱۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

نخست وزیر یونان: کسی از تحولات اخیر در مدیترانه شرقی راضی نیست

 

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری شینهوا، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان پس از گفتگو با دولت قبرس در پی از سرگیری فعالیت کشتی اکتشافی ترکیه در دریای مدیترانه شرقی وارد یونان شد.
 
کریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان گفت: فکر نمی‌کنم اوضاع و تحولات اخیر در مدیترانه شرقی به ویژه در نتیجه نشست اوایل ماه جاری میلادی شورای اروپایی کسی را راضی کند. فکر می‌کنم ما به ترکیه یک گزینه بسیار شفاف را پیشنهاد کردیم.
 
وی افزود: اگر ترکیه به این رفتار خصمانه خود ادامه دهد یا باید با پیامد‌های آن روبرو شود یا مساله عضویتش در اتحادیه اروپا بازبینی می‌شود. متاسفانه، به نظر می‌رسد که ترکیه گزینه نخست را انتخاب کرده است. اما امیدواریم که بتوانیم پای میز مذاکره بنشینیم و مانند افراد مسئولیت پذیر گفتگو کنیم. انتظار دارم که یکبار دیگر در نشست شورای اروپایی که ۱۵ و ۱۶ اکتبر برگزار می‌شود، این مساله مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
فاتح دونمز، وزیر منابع طبیعی و انرژی ترکیه روز دوشنبه اعلام کرده بود، این کشتی اکتشافی به سمت دریای مدیترانه شرقی رفته تا فعالیت خود را از سر بگیرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی