تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پیش بینی کارشناسی از آینده بورس

یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه این بازار به صورت خودانتظام اصلاح قیمتی داشته است، اظهار کرد: روند صعودی بازار سرمایه ادامه دارد، اما این صعود نسبت به چهار ماه نخست سال جاری منطقی‌تر خواهد بود.

کد خبر: ۷۳۴۷۷
۱۰:۵۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

پیش بینی کارشناسی از آینده بورس

دیدارنیوز ـ فردین آقابزرگی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: بازار‌های مالی همه کشور‌های دنیا از انتخابات و اتفاقات سیاسی سایر کشور‌ها تاثیر می‌پذیرد، البته در مقطع کنونی این تاثیرپذیری در کشور ما بیشتر جنبه روانی و تاثیرات ناملموس اقتصادی دارد.
 
وی ادامه داد: دلیل این موضوع این است که اقتصاد کشور ما در سه دهه گذشته از این مسائل زیاد دیده است و به دلیل عدم ارتباط و مراودات مالی با دنیا و مخصوصا کشور‌های غربی از تاثیرپذیری زیاد مصون است.
 
این تحلیلگر بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بازار سرمایه در مقطعی به صورت خود انتظام اصلاح قیمت داشت، گفت: در چند ماه گذشته بیش از ۵۰۰ سهم بورسی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد اصلاح قیمت داشتند و بنابراین تاثیر روانی انتخابات آمریکا در این بازار چشمگیر نخواهد بود. درحال حاضر بازار سرمایه به نقطه‌ای رسیده است که جای نگرانی و تردید در مورد ثبات بازار وجود ندارد. در واقع بازار به ثبات رسیده است و بعد از این هم با شیب ملایم حرکت می‌کند.
 
آقابزرگی با بیان اینکه روند صعودی بازار سرمایه ادامه دارد، اظهار کرد: البته این روند نسبت به چهار ماه نخست سال جاری ملایم‌تر و منطقی‌تر است و حرکت نقدینگی به سمت این بازار خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی