تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
عرضه اولیه اسناد خرانه اسلامی

تابلوی بورس: ریزش ۲ هزار واحدی شاخص کل هم‌وزن

امروز نماد‌های ستران، شپنا، بکاب، رانفور، شیران، سپ و سصفها بیشترین افزایش قیمت را داشتند و بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های خموتور، بشهاب، حکشتی، ورنا، خاذین، رتکو و دیران تعلق داشت.

کد خبر: ۷۳۴۲۹
۱۴:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش 2 هزار واحدی شاخص کل هم‌وزن

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۱۳۲ واحد رشد به یک میلیون و ۵۹۷ واحد رسید، اما شاخص کل هم‌وزن که در ماه‌های اخیر، شرایط بازار را بهتر بازتاب می‌دهد با ۲ هزار و ۴۱ واحد ریزش به عدد ۴۱۴ هزار و ۳۹۶ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های شپنا، تاپیکو، اخابر، شتران و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و کگل و حکشتی نیز بیشترین تاثیر منفی را داشتند. نماد‌های وبملت، خودرو، فولاد، وتجارت، فملی، پترول و شپنا از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز نماد‌های ستران، شپنا، بکاب، رانفور، شیران، سپ و سصفها بیشترین افزایش قیمت را داشتند و بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های خموتور، بشهاب، حکشتی، ورنا، خاذین، رتکو و دیران تعلق داشت. برترین تقاضا‌ها عبارت بودند از: شپنا، رانفور، خودرو، وپاسار، شیران، شتران و غمارگ. همچنین برترین عرضه‌ها به نماد‌های حکشتی، وملی، لپارس، کسعدی، تپمپی، کگلح و غنوش مربوط بود. نماد‌های شپنا، خودرو، دارا یکم، خساپا، شبندر، وبصادر و شتران بیشترین ارزش معامله را داشتند و بیشترین حجم معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: خودرو، خساپا، وتجارت، وبصادر، خگستر، وبملت و شپنا.


امروز در فرابورس نیز شاخص کل ۵ واحد ریزش داشت و به عدد ۱۸ هزار و ۲۷۳ واحد رسید. نماد‌های میدکو، دی، ذوب، دماوند، کگهر، فرابورس و مارون بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های دی، ذوب، شگویا، صبا، آریا، کرمان و وپویا از پربیننده‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های تملی تعلق داشت و بیشترین کاهش قیمت عبارت بود از: سبزوار، کوثر، زبینا، کیمیا، دتولید، رنیک و فروی. امروز نماد‌های وسپهر، دی، اعتماد، اراد ۵۴۴، اراد ۴۹، کرمان و ذوب بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وسپهر، ذوب، دی، گنجین، اعتماد، شگویا و غشهداب بیشترین حجم معامله را پشت سر گذاشتند.


پیام‌های ناظر بازار


امروز بر اساس اطلاعیه ناظر بورس، نماد‌های غزر ۱، چفیبر ۱ و فارس ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شدند. همچنین مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت شیشه همدان (کهمدا) جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی_عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، تامین سرمایه بانک ملت (تملت) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف خواهند شد.


عرضه اولیه اسناد خرانه اسلامی


مدیر عملیات بازار فرابورس ایراندر اطلاعیه‌ای اظهار داشت: به اطلاع می‌رساند؛ پیرو اطلاعیه شماره ۲۱۷۱/الف/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ این شرکت، چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ اوراق اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۱۴۰۱/۱۲/۱۵، برای اولین بار پس از پذیرش در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس ایران در نماد (اخزا ۹۰۴۱) عرضه می‌گردد؛ لذا خواهشمند است نسبت به تعیین کارگزار ناظر برای مشتریان خود در سامانه معاملاتی در نماد (ذاخزا ۹۰۴)، دراسرع وقت اقدام فرمائید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی