تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

محمود صادقی درباره پرونده دلالان تایید صلاحیت‌ها به رییس قوه قضاییه نامه نوشت

محمود صادقی به ریییس محترم قوه قضاییه نوشت: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی محترم قوه قضائیه، طی تماس تلفنی مورخ ۹۹/۳/۵ اینجانب با ایشان، اعلام کرد گزارش پرونده شناسایی آعده‌ای از کلاهبرداران و واسطه‌های تأیید صلاحیت‌ها و بازداشت و آماده رسیدگی است. حسب اعلام مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ سخنگوی قوه قضاییه شمار بازداشت‌شدگان بالغ بر ۲۰ نفر بود، و نظر به حساسیت موضوع و اهمیت آن برای افکار عمومی، مستدعی است دستور فرمایید گزارشی از نتایج تحقیقات مقدماتی و اقدامات قضایی متعاقب آن در این خصوص به اطلاع عموم برسد.

کد خبر: ۷۳۴۲۸
۱۳:۴۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹
 
 
محمود صادقی درباره پرونده دلالان تایید صلاحیت‌ها به رییسی نامه نوشت
 
دیدارنیوز: محمود صادقی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای که روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه به رییس قوه قضاییه نوشت و نسخه‌ای از آن را در اختیار دیدارنیوز قرار داد، نوشت:
 
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم قوه قضاییه؛ پیرو نامه شماره ۹۹۰۱۲۰۶۳ مورخ ۹۹/۲/۲۲ نظر به گذشت بیش از ۸ ماه از شناسایی عده‌ای از کلاهبرداران و واسطه‌های تأیید صلاحیت و بازداشت تعدادی از آنها، که حسب اعلام مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ سخنگوی قوه قضاییه شمار بازداشت‌شدگان بالغ بر ۲۰ نفر بود، و نظر به حساسیت موضوع و اهمیت آن برای افکار عمومی، مستدعی است دستور فرمایید گزارشی از نتایج تحقیقات مقدماتی و اقدامات قضایی متعاقب آن در این خصوص به اطلاع عموم برسد.

خاطرنشان می‌سازد آقای اسماعیلی سخنگوی محترم قوه قضائیه، طی تماس تلفنی مورخ ۹۹/۳/۵ اینجانب با ایشان، اعلام کردند گزارش پرونده آماده است و در وقت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد. اما باوجود گذشت بیش از چهار ماه تاکنون هیچگونه اطلاع رسانی انجام نگرفته است.

شک نیست عدم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در این زمینه، هم موجب تجری سودجویان و آسوده خاطرشدن آن‌ها برای تکرار اقدامات آن‌ها در آینده خواهد شد، هم موجب گسترش بدبینی افکار عمومی نسبت به سلامت نظام نظارتی شورای نگهبان خواهد شد و هم به شائبه‌ی سیاسی بودن اقدامات دستگاه قضا در مقابله با فساد دامن خواهد زد.

با آرزوی توفیق الهی

محمود صادقی
نماینده‌ی مردم تهران و رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی در مجلس دهم
۹۹/۷/۲۲
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی