تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مرعشی: برنامه انتخاباتی کارگزاران، آبان منتشر می‌شود

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی گفت: برنامه انتخاباتی این حزب آبان ماه منتشر می‌شود.

کد خبر: ۷۳۳۸۰
۲۰:۵۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹
مرعشی: برنامه انتخاباتی کارگزاران، آبان منتشر می‌شود
 
دیدارنیوز - مرعشی در گفت‌وگو با  «تابناک» درباره آخرین فعالیت‌های حزب کارگزاران و رایزنی این جریان با چهره‌هایی همچون علی لاریجانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: ما در حال حاضر مصداقی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد عمل نشدیم و در واقع صحبتی را درباره آقای لاریجانی و سایر دوستان انجام ندادیم.

برنامه انتخاباتی کارگزاران آماده شده و هفته آینده منتشر می‌شود.

وی افزود: حزب کارگزاران در مقطع فعلی برنامه خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ تنظیم کرده و ویرایش نهایی این برنامه هفته آینده انشاءالله آماده خواهد و به احتمال زیاد نیز امکان انتشار آن وجود دارد.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: برنامه حزب کارگزاران برنامه‌ای است که به عقل ما در حزب درباره آینده ایران رسیده است و به هیچ وجه هم درباره افراد هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم.

دو نظر انتخاباتی متفاوت در جریان اصلاحات مطرح است
مرعشی خاطرنشان کرد: ما در حزب کارگزاران علاقه مندیم با همه کسانی که بتوانند این برنامه را عملیاتی کنند، وارد گفتگو شویم؛ چه دوستانی که از خود حزب مطرح هستند و چه سایر شخصیت‌هایی که اسامی‌شان برای انتخابات آینده مطرح شده است.

وی درباره اینکه حزب کارگزاران چقدر امیدوار است که بتواند با سایر احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به توافق برسد، تاکید کرد: احزاب اصلاح‌طلب عمدتا علاقه مندند در انتخابات موثر باشند؛ منتهی اختلاف‌نظری وجود دارد و تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب علاقه دارند یک اصلاح‌طلب را انتخاب کنند و برخی دیگر از احزاب معتقدند تا جایی که رای و انتخابمان اثرگذار باشد، وارد میدان انتخابات خواهیم شد.

موفقیت اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ مستقیم به حل مشکلات مردم مرتبط است
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: هنوز جلساتی برای ائتلاف میان اصلاح‌طلبان شکل نگرفته و فعلا در درون احزاب بحث‌های انتخاباتی در حال انجام است و ممکن است در آبان‌ماه جلسات هماهنگی بین احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب برگزار شود تا بتوانیم به یک خط و مشی مشترک برسیم.

مرعشی درباره اینکه چه میزان به موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ امیدوار است، اظهار کرد: این موضوع بستگی به این دارد که آیا اصلاح‌طلبان بتوانند برنامه‌ای را که مسائل و دغدغه‌های مردم را کاهش دهند ارائه دهند.

فقط مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند باعث پیروزی اصلاح‌طلبان بشود
وی تصریح کرد: مساله ایران در مقطع فعلی مشکلات پیچیده در عرصه بین‌المللی و مشکلات سنگین در عرصه اقتصادی است؛ از این روی، اگر اصلاح‌طلبان مساله‌شان مردم باشد و بتوانند حرف‌هایی بزنند که مردم حس کنند اصلاح‌طلبان به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند، مردم وارد صحنه می‌شوند و شانس پیروزی اصلاح‌طلبان بالا می‌رود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد اصلاح‌طلبان به لاک خودشان بروند و مساله‌شان بودن یا نبودن در حکومت باشد، طبیعتا مردم را نمی‌توانند تحت تاثیر قرار دارند و ضعیف خواهند شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی