تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

کاهش بیش از ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس امروز برخلاف روز‌های گذشته روندی نزولی داشت و بیش از ۱۷ هزار واحد کاهش یافت.

کد خبر: ۷۳۳۴۴
۱۴:۰۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۵۵۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۵۳۸ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۱۶ هزار و ۴۴۷ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۶۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.
 
پالایش نفت اصفهان و ایران خودرو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گلگهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
 
نماد‌های پربیننده این بازار از بانک ملت، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک تجارت و بانک صادرات ایران تشکیل شده است.
 
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز ۱۹۶ واحد کاهش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۲۷۹ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد ریال انجام دادند.
 
سنگ آهن گوهرزمین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بانک دی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
 
سرمایه گذاری پویا، بانک دی، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان نماد‌های پربیننده فرابورس بودند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی