تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رسول‌پناه: از طریق وزارت خارجه پول برانکو را می‌دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخشی از مطالبات سرمربی سابق این تیم را آماده کرده‌اند.

کد خبر: ۷۳۲۹۵
۲۲:۲۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹
رسول‌پناه: از طریق وزارت خارجه پول برانکو را می‌دهیم
 
دیدارنیوز - مهدی رسول‌پناه پس از جلسه در باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما پیگیر تامین پرداخت مطالبات آقای برانکو هستیم. خدا را شکر امروز بخشی مطالبات او تامین شد و اینطور که خبردار شدیم، قرار است فردا کارگزار باشگاه مابه التفاوت را تامین و پرداخت کند و ما به امید خدا این مطالبات را بدهیم و از شرمندگی آقای برانکو و هواداران دربیاییم.

او ادامه داد: واقعا تامین و نحوه پرداخت مطالبات خیلی سخت است چون هنوز کسی به پرسپولیس کمک مالی نداشته و امروز هم که در باشگاه بودیم، هیچ کسی به ما کمک نکرد ولی قرار است کارگزار باشگاه فردا بخشی از این مطالبات را تامین کند، در اختیار ما بگذارد و باشگاه نیز به آقای برانکو بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نحوه انتقال پول به برانکو ابراز کرد: بهترین راه انتقال پول آقای برانکو، از طریق قانونی است چون مبلغ بالا بوده و یک مقدار جابجایی آن خطرناک است. باید از مجاری قانونی که همان وزارت خارجه است، این مبلغ را انتقال دهیم.

رسول‌پناه با بیان اینکه مشکلاتی برای انتقال پول وجود دارد، گفت: خبر داریم که عده‌ای گفته‌اند ما از تهران هم می‌توانیم این پول‌ها را پرداخت کنیم. این نوع انتقالات که می‌گویند کارمزد دارد ولی بهترین و مطمئن‌ترین راه، از طریق وزارت امور خارجه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی