تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تابلوی بورس: شاخص کل بار دیگر در آستانه بازگشت به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار

کد خبر: ۷۳۲۶۷
۱۵:۰۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل بار دیگر در آسنانه بازگشت به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: بورس تهران، روز سراسر سبز پوش را پشت سر گذاشت تا به ورود به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار نزدیک شود. شاخص کل امروز با ۵۵ هزار و ۲۲۵ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۵۹۷ هزار رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۸ هزار و ۴۷۸ واحد رشد به عدد ۴۱۸ هزار و ۹۹۱ واحد رسید. شتران، فارس، فولاد، وبملت، فملی، تاپیکو و اخابر بیشترین تاثیر مثبت را در سبزپوش شدن شاخص کل گذاشتند. وبملت، خودرو، فولاد، فملی، پترول، وتجارت و خساپا نیز از پر بیننده‌ترین‌ها بودند.


امروز نماد‌های شتران، وسبوشهر، ساربیل، کاما، تایرا، وبملت و کساوه بیشترین افزایش قیمت را داشتند. نماد‌های خپویش، وملی، قنیشا، کطبس، تکشا، سخزر و خچرخش امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. برترین عرضه‌ها امروز به نماد‌های سفارس، رانفور، انرژی ۳، برکت، شفارس، مداران و غگل مربوط بود. وملی، حکشتی، کسعدی، لپارس، انرژی ۱، تپمپی و خکمک از برترین عرضه‌های امروز بودند.


بیشترین افزایش ارزش بازار عبارت بود از: شتران، فارس، فولاد، وبملت، فملی، تاپیکو و اخابر. همچنین پاکشو، وملی، وخاور، لبوتان، فولاژ، لپارس و دعبید کاهش ارزش بازار را داشتند. نماد‌های دارا یکم، وبملت، فولاد، خودرو، فملی، شتران و وتجارت بیشترین بیشترین ارزش معامله را به خود اختصاص دادند. بیشترین حجم معامله نیز به نماد‌های خودرو، وتجارت، وبملت، خساپا، وبصادر، وپارس و فولاد تعلق داشت.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۳۵۹ واحد افزایش به عدد ۱۸ هزار و ۴۷۵ واحد رسید. میدکو، آریا، وسپهر، زاگرس، ذوب، شگویا و هرمز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های دی، ذوب، شگویا، صبا، کرمان، آریا و سمگا پر بیننده‌ترین بودند.


بیشترین افزایش قیمت به در فرابورس به نماد‌های تملی ۷۱۰، شپاس، کرمان، تملی ۶۱۲، تملی ۸۰۵، تملی ۷۰۲ و تملی ۷۰۵ مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت نیز به ترتیب عبارت بود از: کتوکا، افرا، قاسم، غویتا، بزاگرس، ثپردیس و اپرداز. برترین عرضه‌ها در فرابورس به نماد‌های کرمان، توریل، بنو، سدبیر، مادیرا، ودی و شاروم اختصاص داشت. برترین عرضه‌ها نیز عبارت بود از: حسیر، فولای، زنگان، وسپهر، غویتا، ثغرب و بالاس.


پیام‌های ناظر بازار


امروز نماد‌های خنور ۱، کدما ۱، وصنا ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، توقف نماد داشتند. نماد‌های وبشهر ۱ و شپاکسا ۱ نیز به دلیل تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت دچار وقفه معاملاتی شدند. همچنین مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع می‌رساند، کلیه معاملات نماد معاملاتی شرکت بانک کارآفرین (وکار) در روز جاری یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ تایید نشد.


ناظر بازار در اطلاعیه‌ای مهم در خصوص سهام عدالت گفت: به اطلاع می‌رساند، کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز است.


در فرابورس نیز نماد بنو ۱ به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، تغییر وضعیت داشت. در اطلاعیه مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران در این باره آمده است: نماد معاملاتی شرکت بیمه تجارت نو (بنو ۱) به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، تا پایان جلسه معاملاتی امروز در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد. ضروری است سرمایه گذاران محترم اطلاعات افشا شده ناشر بر روی تارنمای کدال و سایر عوامل موثر بر قیمت سهم را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند. بدیهی است انجام معاملات در نماد (بنو ۱) از ابتدای جلسه معاملاتی بعد در دامنه نوسان روزانه قیمت آغاز می‌شود.


امروز نماد کرمان ۱ نیز به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، تغییر وضعیت داشت. نماد‌های خاور ۱، وسپهر ۱، سامان ۱ و آرمانی ۱ نیز دوباره بازگشایی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی