تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نخستین نمایشگاه ورقه‌های پستی و اقلام فیلاتلیک ایران برپا شد

نمایشگاه ورقه‌های پستی و اقلام فیلاتلیک ایران از امروز ۱۹ مهر ماه به مناسبت روزجهانی پست با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۷۳۱۸۳
۱۵:۱۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور و با نمایش آثار سام شمس آبادی مدیر انجمن آریا فیلاتلیک برگزار می‌شود.
 
مجموعه‌ای که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته شامل کارت پستال‌هایی مربوط به ۱۰۰ تا ۱۲۰ سال پیش و در برگیرنده تمامی آثار دوره قاجار با موضوعاتی از قبیل رجال، پادشاهان، نظامیان، پلیس، زنان، کودکان، کسبه و تجار، معماری ایرانی و خارجی، خوراک و پوشاک، مدارس، مذهب، تهران شناسی و مشروطه است.
 
تعدادی از مجموعه داران از سراسر کشور، برای به نمایش گذاشتن سایر اقلام فیلاتلیک از قبیل تمبر، نامه، پاکت نامه‌های مهر خورده و استفاده شده، کارت پستال‌های تصویری، بارنامه، اسناد پستی، پست کارت، پاکات مهر روز و … در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
بنابر این گزارش، فیلاتلیک عرصه‌ای است که هر چیزی را اعم از تمبر، پاکتِ نامه و پست‌کارت، اسناد پستی، بارنامه، لفافه و اسناد قدیمی که مربوط به دنیای پست و تلگراف باشد، در بر می‌گیرد.
 
نمایشگاه ورقه‌های پستی و اقلام فیلاتلیک ایران هر ساله در کشور‌های مختلف توسط شرکت‌های پست و فعالان حوزه تمبر بصورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.
 
ویژگی بارز نمایشگاه ورقه‌های پستی و اقلام فیلاتلیک ایران این است که با مشاوره پژوهشگران به صورت موضوعی، دوره‌ای و منطقه جغرافیایی برگزار می‌شود.
 
نمایشگاه ورقه‌های پستی و اقلام فیلاتلیک ایران، از ۱۹ تا ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹ از ۱۰ صبح تا ۱۸ در موزه ارتباطات دایر است.
 
تور مجازی این نمایشگاه نیز در فضای مجازی، از طریق پلتفرم‌های مختلف برای همگان فراهم خواهد شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی