تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واعظی: یاد شجریان در قلب ایرانیان ماندنی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پی درگذشت محمدرضا شجریان در پیامی گفت: استاد محمدرضا شجریان از جایگاهی رفیع در سپهر هنر ایران‌زمین برخوردار بود و درگذشت ایشان، ضایعه‌ای جانکاه و غیرقابل جبران است.

کد خبر: ۷۳۰۶۲
۱۹:۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹
واعظی: یاد شجریان در قلب ایرانیان ماندنی است
 
دیدارنیوز - محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پی درگذشت استاد محمدرضا شجریان استاد آواز ایران در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«‏هنرمند محبوب و استاد بی‌بدیل آواز ایران را به ملت شریف و هنردوست کشورمان تسلیت عرض می‌کنم. استاد محمدرضا شجریان از جایگاهی رفیع در سپهر هنر ایران‌زمین برخوردار بود و درگذشت ایشان، ضایعه‌ای جانکاه و غیرقابل جبران است.
خاطره جمعی ایرانیان، مشحون از لحظات فراموش‌نشدنی و گرانقدری است که با نغمه‌های دلنشین آن مرحوم رقم خورده است. یاد شجریان در قلب ایرانیان ماندنی است و نامش تا همیشه در تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی رحمت و غفران و برای خانواده گرامی‌شان، آرزوی صبر و تسلی خاطر می‌کنم.»

محمدرضا شجریان استاد آواز ایران پنجشنبه ۱۷ مهر ماه پس از یک دوره طولانی مبارزه با بیماری، در سن ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی