تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

"چهره" مناظره انتخاباتی نمایندگان ترامپ و بایدن!

بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی به جای صحبت درباره برنامه های سیاسی دو کمپین ریاست جمهوری آمریکا، درباره مگسی صحبت می کنند که تقریبا در اواسط مناظره در زمان بحث درباره مسائل نژادی روی سر مایک پنس نشست.

کد خبر: ۷۳۰۲۹
۱۱:۰۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از آنکه مشخص شد یک مگس بیش از دو دقیقه روی سر مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا نشسته بود، موجی از پیام های توییتری به راه افتاد و این مگس به قلب مخاطبان هم راه یافت، تا جایی که بسیاری او را "پیروز واقعی" مناظره انتخاباتی دانستند.

همانطور که برخی از کاربران گفتند، این مگس دست کم دو دقیقه روی سر معاون ترامپ نشسته بود و او به صحبت هایش ادامه می داد و خبر نداشت که مگسی روی سرش تمام توجهات را به خود جلب کرده است. او حین صحبت هایش تکانی نخورد که مگس را فراری دهد.

بحث درباره این مهمان ناخوانده تا جایی در توییتر بالا گرفت که صحبت از برنامه های پنس و کامالا هریس، معاون بایدن به حاشیه رانده شد و ترند جهانی را از آن خود کرد. یکی از کاربران او را "خدای مگسان" نامید. بسیاری از کاربران هم گفتند که این مگس در بهترین صندلی در این مناظره نشسته بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی