تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

۸ انبار کالای احتکار در استان زنجان توقیف شده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در بازه زمانی یک ماه در زنجان ۸ انبار کالای احتکار در استان زنجان توقیف شده است.

کد خبر: ۷۳۰۱
۱۵:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مرتضی ممیزی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در بازه زمانی یک ماه در زنجان  ۸ انبار کالای احتکار در استان زنجان توقیف شده است. 

وی اظهار کرد: در این انبارها ۲۷ تن برنج ، ۶۰ هزار لیتر روغن موتور، ۶ هزار بسته پودرشوینده و لوازم خانگی احتکار شده بود و ارزش اقلام توقیف شده در این انبارها ۲۴ میلیارد ریال تخمین برآورد شده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: انبارها با حکم قضایی پلمب شدند و با متخلفان برخورد می شود. 

ممیزی وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی را رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف کنندگان انجام می شود را از جمله وظایف این اداره کل عنوان کرد.

ممیزی ابراز کرد: اداره تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را دارد و  بر اساس ماده ۱۸ قانون، تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی و اعمال مجازات را دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی