تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیشتازی ۱۶ درصدی بایدن بر اساس نظرسنجی شبکه سی‌ان‌ان

نتایج یک نظر‌سنجی از پیشتازی ۱۶ درصدی نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حکایت دارد.

کد خبر: ۷۲۹۸۸
۱۴:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از روسیا الیوم، نتایج یک نظرسنجی که به درخواست شبکه سی‌ان‌ان انجام شد، نشان داد که «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری با فاصله ۱۶ درصد از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور پیشتاز است. 
 
بر اساس این نظر سنجی، ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که اگر الان انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود، به نفع بایدن و ۴۱ درصد نیز به نفع ترامپ رای خواهند داد. 
 
در این نظر سنجی، بایدن ۱۶ درصد از رقیب خود ترامپ پیشی دارد. همچنین دو درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که از هیچ یک از دو نامزد حمایت نخواهند کرد.
 
نظر‌سنجی انجام شده در ماه آگوست نیز بر پیشتازی هشت درصدی بایدن تاکید کرده بود. بیشتر نظر‌سنجی‌های انجا‌م شده بر پیشتازی بایدن تاکید دارد. 
 
ارزیابی‌ها حاکی از آن است که بایدن با فاصله بین دو تا ۱۶ درصد از ترامپ پیشی دارد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی